جزییات اقدامات واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری باقرشهر در سالروز رحلت امام خمینی (ره)

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مسئول حمل و نقل و ترافیک شهرداری باقرشهر گفت :هر ساله خیل عظیمی از زائرین حرم امام خمینی (ره) در روز ارتحال آن امام به زیارت حرم مطهر ایشان می آیند و تردد در مناطق جنوبی شهرتهران بیشتر می شود از این رو ما با برنامه ریزی های دقیق و مستمر در طی این سالها در تلاش بوده ایم تا زائرین به راحتی تردد نمایند و مشکلی متوجه آنان نباشد .

وی با بیان اینکه پرسنل واحد ترافیک در سطح شهر حضور مستمر داشته اند ، افزود : تمام تدابیر لازم برای آن روز برنامه ریزی شده و هماهنگی های مورد نظر نیز با راهور منطقه انجام شده است تا به موقع در محل حضور مستمر داشته باشند .

فراهانی اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های واحد حمل و نقل تغییر حالت چراغ های راهنمایی در زمان های معین بوده و همچنین در سه راه باقرشهر جرثقیل مستقر بوده تا در صورت لزوم از ان استفاده شود .

مسئول واحد حمل و نقل ترافیک شهرداری باقرشهر با اشاره به اینکه سرویس دهی مطلوب حمل و نقل همگانی به زائرین داشته اند ، تصریح کرد : همکاران واحد حمل و نقل در مناطق مختلف حضور داشته تا مسیرها را بازگشایی و در مواقع لزوم موانع را جمع آوری کنند تا زائرین با مشکلی مواجه نشوند .

 

ترافیکحمل و نقلشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment