جشنواره آئین دوستی برگزار می‌شود

به گزارش راگانیوز به نقل از فارساتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران و آستان نورانی امامزاده عبدالعظیم حسنی(ع) جشنواره «آیین دوستی» با محوریت نامه نورانی حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی، در جهت اشاعه مبانی سبک زندگی اسلامی، محبت و ولایت و معرفت امام‌شناسی  در بین دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان جهان برای  شنیدن این بیان شیوا و پر از مهر و محبت است تا قدمی برای ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عج) بردارند.

به گزارش فارس در بخش ویژه این جشنواره، پس از ابلاغ این نامه توسط حضرت سیدالکریم (ع) در قالب جشنواره به سراسر مردم دنیا از آنها خواسته می‌شود تا پاسخ خود را برای ایشان ارائه دهند.

علاقمندان می‌توانند در موضوعات «سبک زندگی اسلامی»، «محبت و ولایت»، «معرفت نسبت به امام» و در قالب‌های وبلاگ‌نویسی، مقاله، داستان‌نویسی، خاطره، نشریه دانش‌آموزی و در بخش ویژه پاسخ به نامه امام رضا(ع) در این جشنواره شرکت کنند.

خاطر نشان می‌شود مهلت ارسال آثار تا دهم دی ماه سال جاری و از طریق پست الکترونیکی ANDOSTI@Chmail.ir -ANSAR133@CHMAIL.IR و دریافت فرم‌های مربوطه در پایگاه اینترنتی WWW.AYANDEHSAZAN.IR- WWW.ABDOLAZIM.COM است.

دبیرخانه جشنواره به نشانی شهرری، خیابان زکریای رازی، خیابان پورحسینی، کوچه عمو محمدی، پلاک 51 است.

یادآوری می‌شود: اختتامیه این جشنواره در تاریخ 5 بهمن ماه سال جاری مصادف با چهارم ربیع‌الثانی سالروز میلاد با سعادت آن امامزاده بزرگوار در تالار شیخ صدوق حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری برگزار می‌شود.

 

آئینبرگزارجشنوارهدوستیشهرریمیشود
نظرات (0)
Add Comment