جشنواره «بام‌شهر» در جنوب تهران برگزار می‌شود

راگانیوز: جشنواره «بام‌شهر» با هدف کمک به جلب مشارکت در جنوب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش راگانیوز، برگزاری جشنواره «بام‌شهر» با هدف کمک به جلب مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، شناسایی افراد خلاق و علاقه‌مند به مشارکت فعال، بهره‌گیری از اختراعات_ ابتکارات و ایده‌های خلاق شهروندان در مسایل شهری برگزار می‌شود.

ترغیب افراد جامعه در اداره امور شهر و افزایش سهم آن‌ها در روند برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر مسایل شهری کار آمدترین راهکاری است که گذر از مرحله شهرنشینی به شهروندی را پیش روی مدیران شهری قرار داده است.

جشنواره بام شهر از شهروندان می‌خواهد نسبت به مشکلات و معضلاتی که در محل سکونت و شهر خود شاهد آن هستند، حساس باشند و با تفکری خلاق و ذهنی راه حلی برای مرتفع کردن آن پیدا کنند.

جشنواره «بام‌شهر» در هفت محور شامل محله‌پویا، محله‌سالم، محله‌زیبا، محله‌روان، محله‌ایمن، محله‌پاک و محله‌آباد شروع به کار کرده است و در فاز اول هویت بخشی سیمای بصری سطح منطقه با انجام تبلیغات محیطی و نصب بنر، توزیع پوستر و بروشور توسط اداره آموزش شهروندی در سطح محلات بیست‌گانه، مساجد، مدارس و اماکن پرتردد در حال اجرا است.

شهروندان علاقه‌مند جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 15 بهمن‌ماه سال‌جاری به سرای محلات، ایستگاه‌های سیار آموزش شهروندی یا خانه‌های علم و زندگی ارائه کنند تا آثار آنان در مراسم اختتامیه جشنواره که در هفته دوم اسفندماه برگزار می‌‌شود، شرکت داده شود.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment