جشن آغاز سال تحصیلی دانش آموزان ناشنوای مدرسه استثنایی شهید همدانی

مدیر روابط عمومی آبفای منطقه6- شهر ری با اعلام این خبر گفت :هشتم مهرماه هر سال مطابق با سی ام سپتامبر به نام روز جهانی ناشنوایان نامگذاری شده است و به مناسبت این روز برنامه های ویژه ای در مدارس و مراکز آموزشی تدارک و اجرا می شود.

سید مرتضی میرآبادی افزود: در همین راستا روابط عمومی آبفای منطقه درگرامیداشت این روز جهانی و نکوداشت بازگشایی مدارس ، جشن آغاز سال تحصیلی دانش آموزان ناشنوا و کم شنوا را با حضور اصغر کرمی مدیرعامل شرکت در مدرسه استثنایی شهید حاج قاسم همدانی شوش برگزار کرد.

وی با اشاره به نواخنن زنگ آب توسط مدیر عامل شرکت در این مراسم گفت : این جشن با به صدا در آمدن زنگ آب آغاز شد و دانش آموزان ناشنوای مدرسه شهید همدانی در منطقه کم برخوردار شوش ،در فضایی شاد و به یادماندنی آغاز سال تحصیلی جدید خود را جشن گرفتند.

میرآبادی ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب را از اهداف مهم برگزاری این جشن عنوان کرد و افزود: اهدای گل و بسته های آموزشی و تبلیغی توسط مدیرعامل شرکت به دانش آموزان ، اجرای نمایش شاد و موزیکال مصرف بهینه آب و حضور عروسک قطره در بین کودکان دانش آموز از برنامه های انجام شده در این جشن بود که با هدف فرهنگ سازی و آموزش مصرف بهینه آب به اجرا در آمد و روزی شاد و به یادماندنی را برای این دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید رقم زد.

آغازآموزاناستثناییتحصیلیجشندانشسالشهرریشهیدمدرسهناشنوایهمدانی
نظرات (0)
Add Comment