جشن بزرگ عید سعید قربان در آسایشگاه کهریزک برگزار می شود

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: جشن بزرگ عید سعید قربان همانند سال های گذشته از نخستین ساعات بامداد فردا/یکشنبه/، سیزدهم مهر ماه با حضور هنرمندان، چهره های فرهنگی و خیرین برگزار می شود.

‘محسن پزشکی’ افزود: این جشن با هدف اهدای گوشت قربانی برای اطعام مددجویان آسایشگاه کهریزک و دیگر مراکز نیازمند مشابه سراسر کشور برگزار می شود.

وی، اجرای سرودهای جمعی مددجویان، تواشیح و دف نوازی را از جمله برنامه های متنوع در نظر گرفته شده جشن عید سعید قربان در آسایشگاه خیریه کهریزک عنوان کرد و افزود:هنرمندان عرصه سینما، تئاتر و اقشار مختلف مردم از جمله میهمانان ویژه این جشن هستند.

پزشکی همچنین، برپایی غرفه های متعدد از جمله صنایع دستی معلولان شامل 20 کارگاه کار درمانی، غرفه های پایش سلامت با تست رایگان با حضور پزشکان، آشنایی با خدمات جدید آسایشگاه در حوزه مراقبت از سالمندان و معلولان در منزل و همچنین نقاشی روی صورت کودکان را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای بازدید کنندگان از آسایشگاه خیریه کهریزک در روز عید سعید قربان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه، یک چادر نیز برای اکیپ سیار سازمان انتقال خون ایران در آسایشگاه خیریه کهریزک برپا شده است، افزود: کلیه مراجعین و نیکوکاران علاوه بر ذبح گوسفند، می توانند بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کنند.

به گفته مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، پخت و عرضه آش و غذاهای سنتی برخی استان ها نیز از حواشی برگزاری مراسم عید سعید قربان در این آسایشگاه خواهد بود.

وی همچنین گفت: دو شبکه رادیویی تهران نیز در روز عید سعید قربان از ساعت 7 صبح به طور مستقیم گزارش این جشن را به گوش هموطنان خواهند رساند.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک خدمات این آسایشگاه را به سه بخش معلولان، سالمندان و بیماران ms تقسیم کرد و اظهار داشت: از 1750 تخت فعال در آسایشگاه هزار تخت به سالمندان و 750 تخت دیگر به معلولان و بیماران مبتلا به ms اختصاص یافته است.

آسایشگاهبرگزاربزرگجشندرسعیدشهرریشودعیدقربانمیکهریزک
نظرات (0)
Add Comment