جشن ترافیک در جنوب تهران برگزار شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 گفت: به منظور ترویج فرهنگ ترافیک، داشتن شهری ایمن به دور از خسارات جانی و مالی و حفظ ایمنی و سلامتی شهروندان، جشن ترافیک با حضور بیش از 300 نفر از دانش‌آموزان برگزار شد.

علیرضا اسفراینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب تهران گفت: صبح امروز همزمان با سی و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم جشن ترافیک با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع از جمله نمایش، سرود، مسابقه و اهدای جوایز ترافیکی، و آموزش مفاهیم ترافیکی و آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در فرهنگسرای ولاء برگزار شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه برای نخستین بار جشنواره دائمی ترافیکی با عنوان مسیر ایمن در شهرری با محوریت مراکز فرهنگی و آموزشی با 9 ایستگاه متنوع هنری ـ ترافیکی در قالب کارگاه‌های آموزشی با هدف ترویج فرهنگ صحیح ترافیک برای دو گروه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در مساجد، مدارس، سراهای محله، فرهنگسراها، ادارات و … برگزار می‌شود افزود: در این مراسم جشنواره مسیر ایمن به طور رسمی برای دانش‌آموزان و اولیای مدارس معرفی شد.

اسفراینی‌نژاد با اشاره به اینکه آموزش به کودکان گام مهمی در نهادینه شدن فرهنگ ترافیک در جامعه و خانواده محسوب می‌شود افزود: در این جشنواره آموزش‌های مبانی ترافیکی به صورت غیرمستقیم و با تلفیقی از هنر و خلاقیت به مخاطبین ارائه می‌شود.

این گزارش حاکی است، در این مراسم محمد جبار زادگان معاون آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و تعدادی از مسئولان این حوزه رئیس پلیس راهور و بیش از 300 نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و والدین آنها حضور داشتند.

گفتنی است، بوستان آموزش ترافیک منطقه 20 واقع در خیابان سلمان فارسی مساحتی بالغ بر 5 هزار مترمربع دارد که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره ترافیکی مسیر ایمن و دریافت هرگونه اطلاعات آموزشی می‌توانند به شهرداری منطقه 20 مراجعه کنند.

برگزارترافیکتهرانجشنجنوبدرشدشهرری
نظرات (0)
Add Comment