جشن تولد کودکان معلول در آسایشگاه کهریزک برگزار شد

به گزارش راگانیوز، امروز جشن تولد 21 کودک معلول که در فصل بهار متولد شده بودند با حضور والدین و به همت انجمن بانوان نیکوکار در کنار ساختمان نیلوفر در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

این جشن در فضایی متفاوت در حیاط مرکزی ساختمان نیلوفر برپا شد و عمو شکیب نوازنده جشن‌های ویژه کودکان با اجرای برنامه‌هایی متنوع و برپایی مسابقات در حد و توان این کودکان فضایی شاد را برایشان رقم زد.

کودکان با خواندن شعر «تولد، تولد، تولدت مبارک» شمع‌های کیک را با شادی خاموش کردند و ساعاتی را در فضای باز در کنار همسالان خود گذراندند.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در آسایشگاه کهریزک

به همت همیاران فرهنگی آسایشگاه کهریزک، مجالس انس با قرآن کریم از سر گرفته شد.

با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن تلاوت یک جزء قرآن کریم در برنامه روزانه جمع زیادی از مددجویان ساکن آسایشگاه کهریزک قرار گرفت و واحد کتابخانه بار دیگر شاهد همایش قرآنی شد.

گفتنی است، همیاران فرهنگی و توانمند آسایشگاه که از ابتدای برگزاری مجالس قرآنی تا پایان همراه مددجویان روزه‌دار هستند، وظیفه سرویس‌دهی مناسب به عزیزان مجموعه را به عهده داشته و روزانه بسته افطاری کوچکی را که از محل نذری همیاران است فراهم و به شرکت‌کنندگان در این مراسم روحانی و معنوی داده می‌شود.

حمایت ویژه خانواده تیم مراقبت در منزل آسایشگاه کهریزک

در آغازین روزهای ماه مبارک رمضان 200 خانواده تیم مراقبت در منزل مورد حمایت سبد غذایی قرار گرفتند.

با آغاز ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی برنامه‌های متنوعی در دستور کار مسئولان آسایشگاه کهریزک قرار می‌گیرد.

محفل انس با قرآن کریم، برگزاری ویژه برنامه‌های لیالی قدر و اطعام سالمندان و معلولان با انواع نذورات خیران و حامیان مجموعه، از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام به آن پرداخته می‌شود.

خانواده 200 نفره تیم مراقبت در منزل که چند سالی هست تحت پوشش این مجموعه قرار گرفته‌اند نیز از برنامه‌های ماه مبارک رمضان بهره‌مند می‌شوند.

 از آنجایی که مددجویان این گروه در منازلشان زندگی می‌کنند، از این رو و به همت نیکوکاران، سبد حمایتی غذایی شامل انواع ملزومات مورد نیاز سفره خانوار فراهم و به یکایک آنان تحویل داده شد.

این اقدام از آن جهت مورد اهمیت و تأکید مسئولان آسایشگاه کهریزک است که می‌تواند سهم مناسبی از مایحتاج یک ماهه سفره این عزیزان از محل سبد حمایتی فوق دریافت شود و آنان نیز که حالا عضوی از خانواده بزرگ کهریزک هستند، از برکات انواع نذورات مردم نوع‌دوست بهره‌مند شوند.

 

آسایشگاهبرگزارتولدجشندرشدشهرریمعلولکهریزککودکان
نظرات (0)
Add Comment