جشن عاطفه تهرانی ها از مدارس خیرساز شهرری آغاز شد

به گزارش راگانیوز به نقل ازایرنا، قائم مقام مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران در مراسم آغاز بهره برداری از دو مدرسه خیرساز در شهرری با اعلام آغاز جشن عاطفه ها گفت: شعار امسال جشن عاطفه ها «در انتظار همدلی» است.
کریم محمودی افزود: سال های گذشته جشن عاطفه ها قبل از شروع سال تحصیلی برگزار می شد اما قرار شد از امسال این جشن در ابتدای سال تحصیلی(8 مهرماه) برگزار شود تا فرهنگ ایثار و احسان در بین دانش آموزان مدارس نیز ترویج شود.
وی با بیان اینکه ترویج سنت های حسنه اسلامی از مهمترین اهداف مدنظر سند چشم انداز کمیته امداد امام خمینی(ره) در افق 1404 است افزود: ایده آل این نهاد ترویج این سنت مهم و دستگیری و دلگرمی نیازمندان است که این نهاد مقدس را پشتوانه خود بدانند.
محمودی گفت: جشن عاطفه ها به گونه ای برگزار می شود که خیرین نیک اندیش کاملا در جریان نحوه جمع آوری کمک ها و هزینه کرد آن قرار دارند.
مدرسه حدیقه ماکویی با یک هزار و 500 متر مربع بنا در یک هزار و 33 متر مربع عرصه، 11 کلاس فعال و 6 اتاق برای بخش اداری، یک آزمایشگاه و یک کتابخانه و مدرسه فریدون محصص نیز با یک هزار و 145 متر مربع بنا در 2 هزار و 10 متر مربع عرصه با 12 کلاس و 7 اتاق اداری، یک آزمایشگاه و یک کتابخانه از ابتدای سال تحصیلی جدید مورد بهره برداری دانش آموزان شهرری قرار گرفت.
همزمان با برگزاری این مراسم جشن عاطفه های استان تهران از این مدارس به عنوان پایلوت آغاز شد.

آغازازتهرانیجشنخیرسازشدشهرریعاطفهمدارسها
نظرات (0)
Add Comment