جشن مبعث در مساجد منطقه 20 برپا می‌شود

به گزارش راگانیوز، برومند نامداری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های فصل نیایش در منطقه 20 با شروع ماه مبارک رجب در حالی آغاز شده است که هم‌زمان با مناسبت مبعث پیامبر(ص)، تمامی مساجد شهرری میزبان جشن‌های مردمی برای نمازگزاران هستند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 مساجد را نقطه عطف فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی برشمرد و ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری در سال جاری، همچنان طرح آسمان آبی زمین پاک و خط سفید است که به‌منظور جلب مشارکت شهروندان تمامی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی همراه با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی نسبت به این طرح زیست‌محیطی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مبلغان مذهبی و نمازگزاران در طرح آسمان آبی زمین پاک و خط سفید گفت: همزمان با ایام‌البیض نیز مراسم معنوی اعتکاف در 31 مسجد منتخب منطقه 20 برگزار شد که مدیریت شهری با استفاده از ظرفیت معتکفان نسبت به تبلیغ و ترویج این طرح اقدام کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در پایان افزود: برپایی جشن‌های مردمی، سخنرانی‌های مذهبی و ویژه‌برنامه‌های هنری و نمایشی از دیگر برنامه‌های روز مبعث است که در مراکز فرهنگی و سراهای محله این منطقه جنوبی برپا می‌شود تا حال و هوای شهروندان نیز متناسب با این عید تغییر کند و از فیض معنوی آن بهره کامل را ببرند.

 

20برپاجشندرشهرریمبعثمساجدمنطقهمیشود
نظرات (0)
Add Comment