جشن میلاد یاس نبی در بوستان عطر سیب باقرشهر برگزار گردید

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ حسن آرویی گفت : این جشن با مشارکت و همکاری جامع زنان بسیج ناحیه حضرت روح الله (ره) ، هیات رزمندگان اسلام و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر در بوستان عصر سیب با حضور پور شور زنان و مادران باقرشهری برگزار گردید .

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری با اشاره به گرامیداشت روز میلاد این بانوی بزرگوار افزود :همه در تلاش هستیم تا آگاهی‏ های جامعه نسبت به نقش های موثر و پویای زنان در خانواده و در راستای تکریم مقام زن و مادر افزایش یابد .

آرویی با تاکید بر اینکه سبک زندگی حضرت فاطمه (س) باید الگوی زندگی زنان ما قرار بگیرد ، اظهار داشت : زنان ما در تمامی شئونات زندگی خود باید از حضرت زهرا(س) یاد گرفته و شیوه و روش زندگی آن حضرت را الگوی زندگی خود قرار دهند.

سرهنگ موسی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) ضمن تبریک به مناسبت میلاد دخت نبی مکرم(ص) و گرامیداشت مقام شامخ زن و روز مادر گفت : حضرت زهرا(س) ویژگی های منحصر به فردی داشتند که باعث شده ايشان اسوه و الگوي زنان دانسته شوند و زنان مسلمان نیز باید به گون ای رفتار و کردار داشته باشند که شايسته يک بانوی فرهيخته، ارزشمند، با تقوا و سرافراز بوده ، آن گونه که اهل بيت(ع) به تمام زنان مسلمان توصيه نموده اند .

حجت الاسلام پورموسوی یکی از سخنرانان حاضر در این مراسم با اشاره به نامگذاری این روز به نام روز زن گفت: نامگذاری روز میلاد حضرت زهرا(س) به نام روز زن نشان دهنده جایگاه و مقام شامخ زنان و افتخاری برای بانوان محسوب می شود لذا واجب است کلیه بانوان با بهره گیری از شخصیت والای این بانوی گرانقدر در تکامل شخصیت خویش تلاش نمایند.

لازم به ذکر است ؛ اجرای مراسم گروه تواشیح بین المللی ولایت ، مولودی خوانی در مدح و ستایش حضرت فاطمه (س) و همچنین اهدای جوایزی به حاضرین در این مراسم از دیگر برنامه های جشن میلاد یاس نبی بود .

باقرشهرجشنحضرت فاطمهشهرریمیلاد یاس
نظرات (0)
Add Comment