جشن پایان سال مددجویان موسسه خیریه کهریزک برگزار شد

به گزارش راگانیوز، جشن پایان سال مددجویان موسسه خیریه کهریزک با حضور بیش از یک هزار مددجو و مددکار با مشارکت روابط‌ عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر ری برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیرعامل و شماری از کارکنان موسسه خیریه کهریزک، مدیر روابط‌ عمومی آبفای منطقه 6 شهر ری و جمعی از خیرین و نیکوکاران در مجموعه فرهنگی، هنری مهر کهریزک برگزار شد.

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر ری در حاشیه این جشن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: روابط‌ عمومی آبفای منطقه با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشمند فرهنگی و آموزشی و همچنین استفاده هرچه بیشتر و بهینه از جمع پرشمار مخاطبان در جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در این جشن مشارکت کرد.

سیدمرتضی میرآبادی با بیان این مطلب که یک هزار و 500 مددکار در این مرکز به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به یک هزار و 700 مددجو هستند، افزود: این برنامه فرهنگی با عنوان جشن پایان سال کارگاهی توان‌بخشی مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک با حضور بیش از یک هزار مددکار و مددجو شامل سالمندان، معلولان، بیماران ام‌.اس و مددجویان کارگاهی برگزار شد.

وی تلاش برای کاهش حجم مصرف آسایشگاه کهریزک را یکی از دلایل مشارکت در این برنامه عنوان کرد و گفت: مروجین فرهنگی روابط‌ عمومی در این مراسم برنامه‌های مختلفی را با مشارکت و همراهی روابط‌ عمومی موسسه خیریه کهریزک به اجرا درآوردند و با نصب استند و پلاکارد و تبلیغات میدانی، اجرای نمایش ویژه مددجویان با موضوع صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب و اجرای مسابقه و  اهدای جوایز به مددجویان ضمن اطلاع‌رسانی شرایط کم آبی، به آموزش و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب پرداختند تا با مدیریت مصرف آب توسط مدیران و کارکنان آسایشگاه و مشارکت مددجویان در امر صرفه‌جویی میزان بالای مصرف آب این موسسه کاهش یابد.

به گزارش فارس، در این مراسم محمدرضا صوفی‌نژاد مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک طی سخنانی از کمک‌ها و همراهی‌های شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر ری و همچنین مشارکت روابط‌ عمومی آبفا در برگزاری این برنامه قدردانی کرد.

 

برگزارجشنخیریهسالشدشهرریمددجویانموسسهپایانکهریزک
نظرات (0)
Add Comment