جشن کلاس اولی‌ها همزمان با آغاز مدارس در شهرری

راگا نیوز-سی‌ام شهریور ماه حاری همزمان با آغاز مدارس جشن کلاس اولی‌های جنوب تهران در کتابخانه 13 آبان برگزار می‌شود.

به گزارش  راگا نیوز به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت فرهنگی ـ هنری منطقه 20، جهانگیر رهبری در جمع خبرنگاران از برگزاری جشن کلاس‌ اولی‌های جنوب تهران خبر داد و گفت: جشن کلاس اولی‌ها در سال تحصیلی 93-92 با حضور دانش‌آموز، 31 شهریور ماه جاری در تمام مدارس ابتدایی استان تهران برگزار می‌شود.

مدیر کتابخانه 13 آبان با اشاره به این‌که این مراسم در مرکز استان و شهرستان ها با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در یکی از مدارس به‌صورت نمادین برگزار می‌شود، اظهار داشت: اکثر دانش آموزان پایه اول دوره آمادگی یک‌ساله را گذرانده و مورد ارزیابی‌های اولیه تست سنجش سلامت پایه اول قرار گرفته‌اند.

وی با بیان این که مدیران مدارس تدارک لازم برای استقبال از کلاس اولی‌ها را مهیا کرده‌اند، عنوان کرد: امیدوارم مدیران مدارس با برنامه‌های متنوع و محیطی شاد و خاطره انگیز که در این روز تدارک می‌بینند، یک روز به یادماندنی برای دانش آموزان پایه اولی باشد.

رهبری در ادامه افزود: مدیران سعی کنند کتب دانش‌آموزان را با بسته‌بندی زیبا و در یک فضایی شاد توسط معلمانشان به آن‌ها در کلاس تحویل کنند تا لذت نخستین روز مدرسه برای این کودکان صد چندان شود.

مدیر کتابخانه 13 آبان در مورد زودتر برگزار شدن جشن شکوفه‌ها نسبت به جشن بازگشایی اظهار داشت: دانش‌آموزان در این روز ضمن این که با محیط مدرسه، در جوی آرام آشنا می‌شوند راحت‌تر می‌توانند با معلم خود ارتباط عاطفی برقرار کرده که این خود پیش از آغاز سال تحصیلی به کودک کمک می‌کند که در محیط جدید اعتماد به نفس پیدا کرده و خود را با آن وفق دهند.

زهبری ذز پایان تصریح کرد: معلمان عزیز در اولین روز مدرسه، قوانین و نکات ایمنی لازم را به دانش‌آموزان پایه اولی یادآور شده و زمینه بازدید از تمام محیط مدرسه را برای آنان فراهم کنند.

30 شهریورجشن کلاس اولی هاجنوب تهرانراگا نیوزریشهرریکتابخانه 13 آبان
نظرات (0)
Add Comment