جلب مشارکت دستگاه‌های ری در گذر از بحران کم‌آبی

کارشناسان فرهنگی شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 (شهرری) با هدف جلب مشارکت ادارات در گذر از بحران کم‌آبی در نشست کارگروه امور بانوان ادارات ری حضور یافتند.
 به گزارش راگانیوز کارشناسان فرهنگی شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 (شهرری) با هدف جلب مشارکت ادارات در گذر از بحران کم آبی در نشست کارگروه امور بانوان ادارات ری حضور یافتند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت آبفای منطقه 6 (شهرری) در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نشست با حضور نمایندگان امور بانوان ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف شهری از جمله آموزش و پرورش منطقه 20، بخشداری‌های ری و حومه، شهرداری، اداره میراث فرهنگی و گردشگری، هلال احمر و … به ریاست مشاور امور بانوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد.

مرتضی میرآبادی هدف از شرکت در این نشست را جلب مشارکت و همراهی ادارات دولتی در جهت گذر از بحران کم آبی دانست و گفت: کارشناس روابط‌عمومی آبفای منطقه با حضور در این نشست با ارایه توضیحاتی، شرایط ویژه و در مرز هشدار منابع و همچنین بحران کم‌آبی سال جاری را تشریح کرد و با تاکید بر لزوم توجه به امر صرفه‌جویی و مدیریت مصارف به ویژه در اماکن دولتی، ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف شهری را به همراهی و مشارکت در گذر از بحران کم‌آبی دعوت کرد.

وی همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و آموزشی در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب را از هدف‌های مهم روابط‌عمومی در این نشست برشمرد و اظهار داشت: در همین راستا مروج فرهنگی روابط‌عمومی با حضور در این نشست ضمن توزیع 70 بسته فرهنگی و آموزشی، روش‌های صرفه‌جویی و راهکارهای مصرف بهینه آب را به بانوان حاضر آموزش داد تا بانوان ضمن آگاهی از شرایط بحرانی آب تهران و منطقه و آشنایی با روش‌های صرفه‌جویی، با استفاده از نقش موثر خود در جهت مدیریت مصرف در ادارات و همچنین منازل تلاش کنند.

وی در پایان با تشکر از مشاور امور بانوان فرماندار شهرستان ری در برگزاری این نشست خاطرنشان کرد: مریم رضایی، مشاور امور بانوان فرماندار شهرستان ری نیز در جمع نمایندگان امور بانوان ادارات با تاکید بر جدی بودن بحران آب و لزوم مدیریت مصارف، از همه ادارات و سازمان‌ها درخواست کرد تا در جهت گذر از بحران کم‌آبی و رفع مشکلات و دغدغه‌های آبی شهروندان یاری بخش آبفای منطقه باشند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment