جلسه پیگیری تسریع ساخت مصلی باقرشهر برگزار گردید .

به گزارش  راگانیوز به نقل ازسایت اطلاع‌رسانی شورای اسلامی باقرشهر جلسه‌ای به  منظور سرعت بخشیدن به مراحل ساخت مصلی باقرشهر و ایجاد تعامل بین شهرداری وشورای اسلامی باقرشهر و هیئت امنای  مصلی برگزارگردید.

در این جلسه امام جمعه  باقرشهر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و پیشرفت پروژه ساخت مصلی اظهار داشت: عملیات ساخت پروژه از سال ۱۳۸۶  آغاز شده است  ، اما به دلیل ناکافی بودن بودجه و اعتبارات لازم کار ساخت این پروژه عظیم به مرور زمان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی افزود:با توجه به اینکه کهریزک وباقرشهرروی گسل زلزله قراردادرند و استحکام ساختمان مصلی باقرشهر بسیار بالا بوده از این رو اگر خسارتی در منطقه اتفاق بیافتد ،مصلی باقرشهر همچنان سراپا خواهد بود و از این مکان  می‌توان به عنوان یک پایگاه امداد و نجات استفاده کرد.

وی به کاربرد مصلی باقرشهر برای امور فرهنگی و سیاسی اشاره کرد وافزود:درحال حاضر به غیر از برگزاری نماز جمعه در این مصلی مراسمات ی از قبیل مراسم دعای عرفه،نماز عید قربان،همایش‌های هیئت‌های مذهبی انجام می گیردوهمچنین به عنوان مقصد راهپیمایی‌های ۲۲بهمن ، روز قدس ،۱۳آبان و… مورد استفاده قرارمی گیرد.

در ادامه شهردارباقرشهرباتقدیر از عوامل سهیم در    ساخت مصلی باقرشهرگفت:مصلی باقرشهر همچون نگین فیروزه‌ای  در برنامه‌های معنوی و عبادی ، سیاسی  شهرمی درخشد وبابرنامه ریزی های مدون امام جمعه محترم شهر قطعاً محوریت‌های معنوی و آموزشی خوبی برای شهروندان در حال اجراست واین ساختمان جدا از مأمن امن وآرام برای نیایش، در مواقع  خطر وحوادث وبلایای طبیعی نیز می تواند پناهگاه مناسب برای شهروندان باشد.

استاد فرج   در ادامه افزود:با توجه به مشکلات مالی که برای شهرداری باقرشهر در مورد عدم جذب عوارض آلاینده‌های شهری و…تمام سعی خود رامی کنیم که با اختصاص دادن بودجه‌ای بیشتر از گذشته مسیر ساخت این پروژه که از افتخارات شهرمامحسوب می‌شود را سرعت ببخشیم.

در ادامه خزانه‌دار شورای اسلامی باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت:مجموعه شورای شهرهم در نظر دارد با فراهم نمودن امکانات و همدلی بین مسئولین شهری نهایت سعی خود رادر پیشبرد این پروژه عظیم بکارگیردوبا جذب اعتبارات مسیر ساخت مصلی سرعت بیشتری پیداکند.

مهندس دارابی تاکید کرد:انشاء الله مجموعه شورای شهر با همراهی شهردارباقرشهر جناب آقای استادفرج وامام جمعه  محترم و همکاری همه ارگانها بتوانیم با مساعدت‌های خود در پایان چهارمین دوره شورای  شهر شاهد افتتاح مصلی شهرمان باشیم.ایشان در پایان از تمامی افرادی که در ساخت این پروژه عظیم به هر نحوی دخیل هستند تشکر و قدردانی نمود و از درگاه خداوند برایشان سعادت اخروی خواستارشد.لازم به ذکر است در پایان این جلسه احکام اعضای شورای شهر وشهردار باقرشهر به عنوان اعضای هیئت امنای مصلی از طرف امام جمعه باقرشهر حجت‌الاسلام سید احمد موسوی تقدیم ایشان گردید.

باقرشهربرگزارتسریعجلسهساختشهرریمصلیپیگیریگردید
نظرات (0)
Add Comment