جمالی‌پور: باید سبک زندگی شهدا را به جامعه و به‌ویژه نسل جوان معرفی کنیم

فرماندار شهرستان ری گفت: باید سبک زندگی شهدا را به جامعه و به‌ویژه نسل جوان معرفی کنیم.

به گزارش راگانیوز، هدایت‌الله جمالی‌پور ظهر امروز در نشست هماهنگی اعضای ستاد کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان تهران ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و آرزوی علو درجات برای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به ویژه شهدای روحانی، اظهار داشت: برگزاری این کنگره‌ها می‌تواند نقش بارزی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان ایفاد کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: آسایش حاکم بر کشور بدون شک مدیون جان‌فشانی شهدای عزیز می‌باشد لذا همه ما مدیون شهدا هستیم و باید سیره و سبک زندگی شهدا را به جامعه و بویژه نسل جوان معرفی کنیم تا جوانان عزیز ما با الگوبرداری از این شهدا از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب و این نظام مقدس به خوبی پاسداری کنند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: باید این کنگره‌ها را در شان شهدا برگزار کنیم، البته باید دقت کنیم با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه اسراف نشود، چون اسراف و ریخت و پاش می‌تواند اثرات منفی بگذارد و کارهای با ارزش ما را تحت‌الشعاع قرار دهد.

جمالی‌پور متذکر شد: باید همه برنامه‌ها، کنگره‌ها و جشنواره‌های فرهنگی و ارزشی را تجمیع و هدف‌مند کنیم تا اثر بیشتری در جامعه بگذارد، برگزاری متعدد کنگره‌ها و برنامه‌ها از سوی نهادهای مختلف با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تاکید مقام معظم رهبری بر پرهیز از ریخت و پاش و هدر دادن بیت‌المال اثرات مناسبی که به دنبال آن هستیم بر جامعه نخواهد گذاشت.

معاون استاندار تهران ابراز داشت: راهپیمایی 22 بهمن امسال به لحاظ اینکه نظام در شرایط مذاکره با رقبا و دشمنان است بسیار مهم است و هرچقدر این راهپیمایی باشکوه‌تر برگزار شود و شعارهای آن وحدت بخش و انسجام آفرین باشد وضعیت ما در میز مذاکره قوی‌تر و مقتدرانه‌تر خواهد بود و اگر خدای ناکرده راهپیمایی ضعیف و یا شعارها اختلاف آمیز و تضعیف کننده انسجام و اتحاد داخلی باشد باعث فرصت طلبی دشمن خواهد شد، لذا امیدواریم راهپیمایی امسال تبدیل به جشن اتحاد و انسجام ایران اسلامی شود.

فرماندار شهرستان ری ابراز امیدواری کرد: راهپیمایی شهرستان ری امسال به همت مردم شریف شهرستان و مدیران، مسئولان و روحانیت محترم با شکوه‌تر از سال‌های قبل در این شهرستان برگزار شود.

وی در پایان یادآور شد: اطمینان دارم هرچه این راهپیمایی در شهرستان ری باشکوه‌تر برگزار شود در تفکیک مرزهای سیاسی شهرستان و استقرار کامل دستگاه‌های اجرایی و ارتقائ خدمات دستگاه‌ها به مردم مفید و موثرتر خواهد بود.

بایدبهبهویژهجامعهجمالیپورجوانرازندگیسبکشهداشهرریمعرفینسلوکنیم
نظرات (0)
Add Comment