جمالی پور:وحدت امت اسلامی رمز شکست استکبار جهانی است

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تبعیت مسلمانان از علما خود زمینه نابودی استکبار جهانی را بیش از گذشته فراهم خواهد کرد.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: دشمنان اسلام در منطقه خاورمیانه تمام سعی و تلاش خود را برای ایجاد اختلاف میان برادران اهل تسنن و تشیع را با استفاده از گروه های تروریستی و ضد اسلامی به کار بسته است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود، افزود: امت اسلامی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام بیش از هر زمان دیگر نیازمند بصیرت، هوشیاری و حفظ وحدت هستند.

وی تاکید کرد: هم اکنون مسلمانان جهان چشم امید خود را به نظام اسلامی دوختند و مردم با ولایت پذیری و وحدت حول رهبری نظام یک بار دیگر درس بزرگ مبارزه با استکبار جهانی را به سایر مسلمانان خواهند داد.

ایران اسلامی افزود: کشورما در شرایط حساسی قرار دارد زیرا در کشورهای مسلمان منطقه تحولاتی رخ داده است و همه آنها چشم امید خود را ایران می دانند، لذا ما با پیروی از ولایت فقیه خود به آنها درس ولایت پذیری را می توانیم بیاموزیم.

جمالی پور ادامه داد: تروریست های ضد اسلامی داعش با انجام جنایات بی شرمانه خود نشان دادن نه سنی و نه شیعه هستند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود بر وحدت بین مردم و مسوولین تاکید دارند و ما نیز باید به تبعیت از ایشان اختلافات را کنار بگذاریم و بر وحدت حول محور ولایت فرصت را از دشمنان نظام بگیریم تا به کشور آسیب وارد نشود.

فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه وضعیت تخصیص بودجه در شهرستان مطلوب نیست، تاکید کرد: دولت هم اکنون وضعیت اعتباراتش خوب نیست و ما با اعتمادی که به دولت تدبیر و امید دارم منتظر تخصیص اعتبارات مورد نیاز هستیم تا بتوانیم وظایف خود را به درستی انجام داده و شرمنده مردم نشویم.

در پایان از خدمات سرهنگ پاسدار ˈعلی ابوالحسنیˈ تجلیل و سرگرد پاسدار ˈعلی طلوعیˈ را به عنوان فرماندهی ناحیه بسیج ری معرفی کردند.

همچنین سرهنگ پاسدار ˈعلی ابوالحسنیˈ به مدت 17 ماه فرماندهی ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) را بر عهده داشت و سرگرد طلوعی نیز جانشینی این ناحیه را در کارنامه خود دارد

شهرری
نظرات (0)
Add Comment