جمالی پور: خیرین مدرسه ساز زمینه علم ومعرفت را برای نسل های آینده فراهم می کنند

راگانیوز – معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: خیرین مدرسه ساز بستری مناسب را برای ارتقای علم و معرفت آینده سازان فراهم می کنند.

 

به گزارش  راگان یوز به نقل از ایرنا، ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز شنبه در آیین ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در فرهنگسرای ولا افزود: خیرین مدرسه ساز همواره در جهت رشد و شکوفایی علم و دانش جوانان و نوجوانان این مملکت تلاش می کنند.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش به وجود خیرین مدرسه ساز افتخار می کند و بسیار علاقه مند به استفاده از اندیشه و افکار آنان در راستای بهبود فضای آموزشی است.

وی تاکید کرد: با کمک خیرین مدرسه ساز تاکنون 65 باب مدرسه در سطح آموزش وپرورش نواحی 1و 2و کهریزک وفشافویه احداث شده که این نشانگر همت بلند این عزیزان است .

وی تصریح کرد: این شهرستان طی سالیان گذشته از لحاظ ساختار اداری از هم گسسته شده و ناهمگونی حتی در ادارات آموزش و پرورش این شهرستان بطور کامل مشهود است.

جمالی پور ادامه داد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید عنایت ویژه ای به این شهرستان شده و به منظور انسجام بخشی و کمک به تکمیل طرح های نیم تمام از جمله الویت های مهم کاری در این شهرستان است.

فرماندار ری با بیان اینکه شهر ری با قدمت طولانی و سابقه سه دوره پایتخت بودن دوران طلایی و خطرات زیادی را پشت سر گذاشته، افزود: شهرری به عنوان قبله تهران و سومین شهر مذهبی در کشور نام گرفته و در این راستا از نمایندگان مردم ری در مجلس شورای اسلامی تقاضا دارد در سال آینده بودجه شهرستان های مذهبی شامل شهرری نیز شود.

جمالی پور با تاکید بر اینکه خیرین در توسعه کشور سهیم هستند، افزود: این شهرستان در امر بهداشت ودرمان نیز نیاز به مشارکت وهمیاری خیرین دارد و مطمئن باشید که خداوند کار نیک شما را مورد عنایت ویژه قرار خواهد داد.

آیندهبرایجمالیخیرینرازمینهسازشهرریعلمفراهممدرسهمینسلهایومعرفتپورکنند
نظرات (0)
Add Comment