جمالی پور :وجود مسئولین شهری متعهد نعمت بزرگی برای مردم است

به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ فرماندار ویژه ری در این آئین ضمن محکوم نمودن اقدام اخیر عربستان دربه شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان و تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت : مردم خوب ری با استقبال گرم و با شکوه خود و برنامه ریزی دقیق مسئولان شهری یک سفر بیادماندنی برای رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید رقم زدند .

وی در ادامه اختصاص ۴۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی این شهرستان را یک نقطه قوت دانست و افزود : رییس جمهور برای انجام پروژه های عمرانی و حل مشکلات شهرستان ری بسیار مصر بوده و خواستار پیگیری هر چه سریعتر در این خصوص بودند .

هدایت الله جمالی پور اظهار داشت : وجود مسئولین شهری متعهد نعمت بزرگی برای مردم است که این مساله به خوبی در باقرشهر با وجود آقای استاد فرج شهردار که با تلاش و همت خود به همراه اعضای شورای شهر و سایرکارمندان شهرداری در راستای برنامه ریزی های دقیق توانسته اند استقبال با شکوهی را به نمایش بگذارند مشهود بود و ما همواره قدردان این تلاش و همت والا هستیم .

وی همچنین ضمن قدردانی از امام جمعه باقرشهر تصریح کرد : حجت السلام موسوی تکیه گاه خوبی از لحاظ اعتقادی ، سیاسی و فرهنگی برای مردم باقرشهر بوده که با نگاه روشن سیاسی خود توانسته اند آرامش را در بین شهروندان ایجاد کنند تا ما امروز شاهد سفری کم حاشیه در این شهرستان باشیم .

فرماندار ویژه ری با تاکید بر وحدت و انسجام درونی خاطرنشان کرد : تمام تلاش ما و سایر مسئولین این است که در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال ۹۴ که دولت و ملت ،همدلی و همزبانی است قدم برداریم و این روحیه همدلی و وحدت را در خود حفظ کرده و از اختلاف افکنی و حاشیه دوری کنیم و برای آبادانی و عمرانی شهر بکوشیم .

 

جمالی پور با اشاره به اجرای برجام طی هفته آینده و بهبود شرایط اقتصادی ملت ایران اظهار داشت : از آنجایی که دولت یازدهم با بدترین شرایط اقتصادی مواجه بود اما با تلاش دولتمردان و تدبیر رهبری و مجلس شورای اسلامی در راستای حضور بیشتردر عرصه بین المللی و اجرای برجام می توانیم فردایی بهتر برای نسل های آینده رقم بزنیم .

امام جمعه باقر شهر ضمن تاکید بر احترام به رییس جمهوری گفت : بعد از مقام معظم رهبری که هدایت کشور را به دست دارند ، رییس جمهور طبق قانون اساسی در مرتبه دوم باید همواره مورد تکریم و احترام توسط مردم باشد .

وی با اشاره به اینکه حکومت ما متصل به عقیده ، دین و تفکر ماست افزود : مردم با رای خویش رییس جمهور خود را انتخاب کرده و با تنفیذ رهبری انتخاب آنان به ثمر می نشنید ،

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو گفت : مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در این انتخابات نیزهمانند سایر انتخابات های گذشته در صحنه حاضر و بار دیگر انسجام و اتحاد خود را به نمایش می گذارند

تجلیلریشهداریشهرریفرماندار
نظرات (0)
Add Comment