جنبش دانشجویی در برابر حضور عوامل فتنه در دانشگاه‌ها آرام نمی‌نشیند

دبیر شورای تبییین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرری با بیان اینکه جنبش دانشجویی در برابر حضور عوامل فتنه در دانشگاه‌ها آرام نمی‌نشیند، گفت: حضور سران فتنه باعث می‌شود جو دانشگاه‌ها متشنج و دانشگاه سیاست زده شود.

احمد سازگار دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرری ، گفت: اکنون که بیش از سی سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران  می‌گذرد دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی چه در داخل و چه در خارج از مرزها همواره درصد خدشه وارد کردن به چهره نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و تاریخ نشان می‌دهد هر وقت خواص یک جامعه بصیرتشان را از دست می‌دهند و نمی‌توانند در فضای غبار آلود تصمیم درست بگیرند نظام جمهوری اسلامی ایران متحمل خسارت‌های جبران ناپذیر مادی و معنوی می‌شود.

وی افزود: در فتنه 88 عده‌ای از خواص با شعار تقلب و با بی بصیرتی خود درصدد این برآمدند که چهره نظام جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌دار کنند که مردم مومن و انقلابی با هوشیاری و رهنمودهای مقام معظم رهبری وارد صحنه شدند و در 9دی انقلاب سوم را به ارمغان آوردند و بار دیگر دشمنان نظام را مایوس کردند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرری گفت: اکنون بعد از گذشت چندین سال از فتنه 88 سران این فتنه نه تنها از مواضع خود پایین نیامدند بلکه در هر گوشه و کناری در صدد ایجاد تنش در جامعه بودند و با وجود این تحرکات، قوه قضاییه هنوز نسبت به محاکمه فتنه گران 88 هیچ اقدام قابل تاملی انجام نداده است.

سازگار اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، عده‌ای که در زمان فتنه 88 با بی بصیرتی خودشان باعث شدند که فضای دانشگاه ملتهب شود امروز در وزارت علوم پست‌های حساسی گرفتند که در زمان انتصاب این افراد، جنبش‌های دانشجویی و بعضی شخصیت‌ها از حضور این افراد در وزارت علوم ابراز نگرانی کردند.

به گفته وی، اکنون همین انتصاب‌های غیر اصولی در دانشگاه‌ها و وزارت علوم باعث شده تا یکی از سران فتنه 88 جرات حضور در دانشگاه پیدا کند البته مسئولان دانشگاه هم از حضور این فرد حمایت کردند.

سازگار عنوان کرد: مسئولان امر و مجلس بدانند حضور سران فتنه 88 در دانشگاه‌ها باعث می‌شود جو دانشگاه‌ها متشنج شود و فرصتی برای دشمنان این ملت پیدا می‌شود تا محیط علمی دانشگاه را به حاشیه ببرند و آن را سیاست زده کنند.

وی افزود: جنبش‌های دانشجویی لحظه به لحظه در حال رصد تحرکات سران فتنه هستند در صورت حضور دوباره  سران فتنه 88 در دانشگاه‌ها جنبش‌های دانشجویی هوشیارانه و با بصیرت خود وظیفه عمارگونه خود را در جامعه ایفا خواهند کرد و پاسخی دندان شکن و انقلابی خواهند داد.

دانشگاهسازگارشهرریفتنه
نظرات (0)
Add Comment