جوانان سرمایه‌های اصلی این نظام و مملکت هستند

معاون استاندار تهران با اشاره به نقش جوانان در جامعه گفت: جوانان سرمایه‌های اصلی این نظام و مملکت هستند.

 جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شاه‌چراغی امام جمعه شهرری و هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در محل فرمانداری ری برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از کلیه دستگاه‌های اجرائی شهرستان که در بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با بسیج همه امکاناتشان همکاری کردند تشکر و قدردانی کرد و حضور مردم را در مراسم سالگرد ارتحال همچون سال‌های گذشته پرشور و باشکوه توصیف کرد و از اینکه مراسم امسال بدون حاشیه به پایان رسید ابراز خرسندی کرد.

وی در بخشی از سخنان خود ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: جوانان سرمایه‌های اصلی این نظام و مملکت هستند بنابراین تمام برنامه‌ریزی‌های ما باید برای بالفعل در آوردن ظرفیت‌های جوانان باشد.

جمالی‌پور افزود: جوانان حماسه پیروزی در جنگ را آفریدند و امروز هم حماسه آفرین میدان‌های علمی و ورزشی هستند.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرائی شهرستان به‌ویژه دستگاه‌های مسئول در حوزه جوانان باید با تدوین برنامه‌های جامع در حوزه‌های گوناگون اعم از فرهنگی، علمی و اجتماعی در جهت صیانت از قشر جوان تلاش کنند اجازه ندهند اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تبدیل به یک معضل شود.

جمالی‌پور گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه را امری ضروری دانست و گفت: امروز جامعه ما با معضلات شدید فرهنگی مواجه هست. بنابراین باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرائی، شورای شهر، بسیج و … نسبت به ساماندهی وضعیت فرهنگی شهرری که بنابر بر فرمایش مقام معظم رهبری قبله تهران است اقدام شایسته صورت پذیرد.

بر پایه این گزارش، در ابتدای جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی، امام جمعه شهرری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه طی سخنانی با اشاره به احادیثی از امامان معصوم علیهم‌السلام، داشتن پیوند عاطفی با امام زمان (عج) در عصر غیبت را از واجبات دانست و دعای عهد را نیز زمینه‌ساز و تقویت کننده پیوند میان حضرت ولی‌عصر (عج) و مردم برشمرد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment