جوان موتور سوار مورد ضرب وشتم چهار شرور قرار گرفت

چهار شرور قمه به دست با ایجاد رعب و وحشت در بوستان شهرک گلها واقع در جوانمرد قصاب شهرری، جوان موتورسواری را در مقابل دیدگان برخی شهروندان به شدت مورد ضرت وشتم قرار دادند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، برخی شهروندان حاضر در بوستان شهرک گلها واقع در ابتدای اتوبان شهید کریمی شهرری، متحیرانه شاهد فرار یک جوان موتورسوار 18 ساله از دست سرنشینان یک خودرو 206 بودند.

چهار فرد قمه به دست با عبور از میان خانواده های حاضر در بوستان به سوی جوان موتور سوار حمله و این جوان را به شدت مجروح و اقدام به فرار کردند.

همچنین در حین این درگیری که با بهت حیرت خانواده های حاضر در بوستان همراه بود، حاضرین با پلیس 110 تماس گرفتند، اما متاسفانه هیچگونه مراجعه ای از سوی کلانتری منطقه به محل حادثه صورت نگرفت.

یکی از شهروندانی که به همراه خانواده برای تفریح در بوستان شهرک گلها حضور داشت، ضمن انتقاد از نبود پلیس در محل این حادثه گفت: کلانتری منطقه باید با احساس مسوولیت بیشتر، حضور جدی تری در اماکن عمومی داشته باشد.

«رضا چاوشی» افزود: حضور یک واحد گشت زنی در اطراف این بوستان، ضمن ارتقا ضریب امنیت، آرامش را به خانواده ها بازمی گرداند.

زنی میانسال حاضر در محل نیز گفت: ایکاش پلیس اینجا بود و آن جوان مورد ضرب شتم با قمه قرار نمی گرفت.

رییس کلانتری 131 شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا نیز ضمن ابراز بی اطلاعی از وقوع درگیری بامداد یکشنبه در بوستان شهرک گلها گفت: هیچگونه گزارشی در این خصوص به این کلانتری ارجاع نشده است.

سرهنگ ناصری با بیان اینکه، متاسفانه از این دست درگیری ها در منطقه بسیار اتفاق می افتد، افزود: اگر مردم با پلیس 110 تماس گرفته باشند، از طریق ستاد اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قابل پیگیری است.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment