حجت الاسلام پناهیان:تکیه بر ایمان به خدا باعث قطعیت پیروزی یک قیام است

به گزارش راگانیوز، عصر سه شنبه حجت الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم گرامیداشت شهادت شهید ابومنتظر المحمد اوی فرمانده عملیات سپاه بدر عراق در حسینیه کاظمینی های شهرری اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی با تکیه بر ایمان به خدا توانست معادلات جهانی را بر هم بزند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای ملت های آزادی خواه جهان بدل شده است و هر قیامی که در راه خداوند شکل بگیرد، پیروز در آن قطعی است، موضوعی که در انقلاب اسلامی ایران به وضوح قابل مشاهده بود.

وی ادامه داد: حقیقتا باید حوادث منطقه را به دقت دنبال و پیگیری کرد و صدای قدم های حضرت ولیعصر(عج) به گوش می رسد.

گفتنی است مراسم بزرگداشت شهید ابومنتظر المحمد اوی فرمانده عملیات سپاه بدر عراق با حضور شخصیت های لشکری و کشوری در حسینیه کاظمینی های شهرری آغاز شد.

از نکات جالب توجه این مراسم، حضور سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که موجب شعف و شور خاصی در مراسم شد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار ذوالقدر، راجح صابر سفیر عارق در جمهوری اسلامی ایران و دیگر شخصیت های لشکری و کشوری در این مراسم حضور پیدا کرده اند.

شهید ابومنتظر از جمله مبارزین برجسته عراقی بود که در جریان جنگ با داعش ضربات مهلک و سنگینی را به این گروه تروریستی وارد کرده بود به همین خاطر داعش از این سرباز رشید اسلام کینه به دل داشت تا اینکه طی چند روز اخیر ابومنتظر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استایمانباعثبربهتکیهخداشهرریقطعیتقیامپیروزییک
نظرات (0)
Add Comment