حرکت قهرمانانه آقای عرفان آیینی نشان دهنده تداوم مبارزه با اشغالگران است

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ صبح امروز رئیس شورای اسلامی باقرشهر ، امام جمعه ، رئیس اداره ورزش و جوانان ، مسئول ستاد نماز جمعه باقرشهر و معاون سیاسی انتظامی بخشدار به منظور دیدار آقای عرفان آیینی در منزل وی حضور یافتند .

در این دیدار دکتر سلیمان حبیبی ضمن تبریک به عرفان آیینی و خانواده وی بخاطر کار بزرگی که در عرصه جهانی انجام داده است ، گفت : حرکت عرفان آیینی فرزند دلاور باقرشهری بسیار ارزشمند و بزرگ بود که با حاضر نشدن در مقابل حریفی از اسرائیل باعث سربلندی مردم ایران به ویژه مردم باقرشهر شد .

وی در ادامه اظهار داشت : اقدام ارزشمند شما نشان از تداوم مبارزه با اشغالگران است و شما پهلوان بزرگوار با این حرکت به همگان نشان دادید که هنوز پرچم مبارزه با صهیونیت و دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین زمین گذاشته نشده است و ما همچنان در برابر ظلم ایستادگی خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه این رفتارهای جوانمردانه ارزش آفرینی می کند ، یادآور شد : از گذشته تا به کنون مردان بزرگی با جوانمردی و غیرت همچون پوریای ولی و تختی در این راه قدم برداشته اند و امروز خوشحالیم که جوانی از خطه باقرشهر راه این بزرگ مردان را ادامه می دهد و ارزش آفرینی می کند .

دکتر حبیبی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای این ورزشکار خوش آتیه کشور ، خاطرنشان کرد : در نظر داریم در روز جمعه همزمان با برپایی نماز جمعه به همت شورای اسلامی و شهرداری باقرشهر و همچنین همکاری ستاد نماز جمعه باقرشهر از آقای عرفان آیینی تجلیل و قدردانی به عمل آوریم .

 

باقرشهرشهداریشهرریکشتی گیر
نظرات (0)
Add Comment