حرکت کاروان نمادین ورود حضرت امام(ره) در ورامین

به گزارش راگانیوز ، یوسف تاجیک اسماعیلی ظهر دوشنبه در جلسه کمیته کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) شهرستان ورامین اظهار داشت: بیش از ۲۲ سال است که کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) در ورامین راه‌اندازی شده است.

وی افزود: طی سال‌های گذشته همواره تلاش شده تا با همدلی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف، زمینه برگزاری مناسب این برنامه مؤثر و فرهنگی فراهم شود.

وی با اشاره به این نکته که کاروان نمادین ورود حضرت امام(ره) روز جمعه ۱۲ بهمن در ورامین حرکت خواهد کرد، ادامه داد: کاروان نمادین ورود امام راحل هم‌زمان با ورود تاریخی بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حرکت خود را از امامزاده طاهر و مطهر خیرآباد آغاز و تا مصلای صاحب‌الزمان(عج) حرکت خواهد کرد.

رئیس کمیته کاروان نمادین ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین بیان داشت: نهادهای مختلفی نظیر آموزش‌وپرورش، اصناف، تاکسیرانی، شهرداری، دفتر امام‌جمعه، نیروی انتظامی، سپاه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری این برنامه مشارکت دارند و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام‌شده است.

تاجیک اسماعیلی اضافه کرد: در پایان این کاروان اتومبیل نمادین حضرت امام خمینی(ره) در درب اصلی مصلای صاحب‌الزمان (عج) شهرستان مستقر می‌شود تا جوانان و شهروندان بتواند در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اتومبیل نمادین امام راحل(ره) عکس یادگاری بگیرند.

راگانیوزورامینورود امام
نظرات (0)
Add Comment