حضور باصلابت مردم ولایتمدار وشهیدپرور باقرشهر در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه

به گزارش راگانیوز-نایب رییس شورای اسلامی باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۲۲٫ بهمن اظهار داشت: در عرصه سیاسی ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی همواره وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و ملت ایران در آن زمان با ظلم نظام شاه و سیاست‌های ظالمانه او در حق ملت روبه‌رو بوده است، اما با ورود حضرت امام (ره) ایشان  با درایت و عزمی راسخ، انقلاب اسلامی ایران را هدایت نمود و در این مسیر، هیچ‌گاه دست از مبارزه و تلاش برنداشت، چنانچه جسارت وی، پیروزی شیرینی را برای ملت مبارز و شجاع جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

وی گفت: درواقع اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی ره، پیروی از دستورات ایشان از سوی مردم و فراهم آمدن زمینه ورود حضرت امام خمینی(ره) به جمهوری اسلامی ایران، همه دست‌به‌دست هم داد تا رژیم شاهنشاهی را از قدرت ساقط کند و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند

 

حسین حبیب زاده گفت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) ۲۲٫ بهمن روز تجدیدعهد با انقلاب،‌امام و اسلام است و این بار نیز دشمنان با وحدت و اتحاد مردم و مسئولان و پیروی از منویات وحدت‌بخش رهبر معظم انقلاب با پاسخ قاطع، کوبنده، حماسی، فراموش‌نشدنی و اقدام هوشمندانه ملت با بصیرت مواجه خواهند شد و ضربه محکمی از نمایش حماسۀ حضور و اقتدار ملی ایرانیان غیور در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲٫ بهمن نیز خواهند خورد.

این مسئول ضمن تبریک مجدد دهه مبارک فجر و نثار خالصانه‌ترین درودها و سلام‌های خود به روح پرفتوح بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و ارواح طیبه شهیدان انقلاب اسلامی و آرزوی طول عمر باعزت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی از همه ملت سرفراز ایران اسلامی به‌ویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار باقرشهر جهت مشارکت پرشور و فعالانه در راهپیمایی ۲۲٫ بهمن دعوت کرد.

حبیب زاده تصریح کرد مردم همیشه درصحنه باقرشهر فردا و همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی ۲۲٫ بهمن بار دیگر اقتدار و همبستگی خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

لازم به ذکر است مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲٫ بهمن فردا ساعت ۹٫ صبح از ابتدای خیابان سی متری امام خمینی (ره) به‌طرف مصلی بزرگ این شهر برگزار می‌شود .

2222 بهمنباصلابتباقرشهربهمنماهحسین حبیب زادهحضوردرراهپیماییشهرریشهیدپرورشورای اسلامی باقرشهرمردمنایب رییس شورای اسلامی باقرشهرولایتمدار
نظرات (0)
Add Comment