حضور به‌موقع نیروهای امدادرسان از بروز آسیب‌های بیشتر جلوگیری کرد

به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ویژه ری، هدایت‌الله جمالی‌پور اظهار داشت: شب گذشته بر اثر بارش ناگهانی باران مسیر بزرگراه امام رضا (ع) مسدود شد که به دلیل گودی بزرگراه امام رضا (ع) کار عملیات امدادرسانی به کندی صورت گرفت.

وی گفت: با تلاش همه دستگاه‌های امدادرسان بخشی از محلی که دچار آب گرفتگی شده بود تخلیه شد و مسیر برای عبور و مرور باز شد هرچند که هم اکنون نیز تردد در این مسیر به کندی در حال انجام است.

فرماندار ویژه ری افزود: در حال حاضر تیم‌های امدادرسان در حال عملیات بازگشایی معابر هستند تا باقیمانده آب انباشته شده در مسیرهای عبور و مرور کاملاً تخلیه شود.

جمالی‌پور بیان داشت: منازل مسکونی که احساس می‌شد در معرض خطر قرار بگیرند سریعا دستور تخلیه دادیم البته تعداد اندکی از این منازل دچار حادثه شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری گفت: براساس گزارشی که به بنده داده‌اند تعداد چهار نفر از شهروندان عزیز، جان خود را از دست داده‌اند و همچنین خودروهای زیادی نیز دچار آسیب شده‌اند.

جمالی‌پور خاطر نشان کرد: در مجموع با حضور به‌ موقع دستگاه‌های امدادرسان و مدیریت مطلوب بحران از وارد شدن آسیب‌های بیشتر و جدی‌تر به هموطنان و معابر جلوگیری به عمل آمد و عملیات امداد و بازگشایی معابر همچنان در حال انجام است.

 

آسیبهایازامدادرسانبروزبهموقعبیشترجلوگیریحضورشهررینیروهایکرد
نظرات (0)
Add Comment