حضور صنعتگران در آستان حضرت عبدالعظیم (ع)

جمعی از صنعتگران جنوب پایتخت همزمان با سالروز وفات حضرت عبدالعظیم (ع) با حضور در آستان حضرت سیدالکریم (ع) ضمن اقامه عزا بار دیگر با ارزش‌های والای دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی عهد و پیمان بستند.

بعدازظهر امروز و همزمان با سالروز وفات حضرت عبدالظیم‌الحسنی (ع) محمدعلی جبرئیلی، مدیرعامل شرکت سایپا پرس به همراه جمعی از پرسنل این شرکت در حرم مطهر این محدث عالم تشیع حضور یافت.

کارکنان شرکت سایپا پرس با راه اندازی دسته عزاداری و اقامه عزا در مراسم عزاداری که در حرم مطهر آن حضرت برگزار شده بود، شرکت کردند.

براساس این گزارش، این مراسم معنوی روز سه‌شنبه، 15 شوال مطابق با 21 مرداد ماه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم، قرائت زیارتنامه حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع)، شعرخوانی، اجرای تواشیح، مرثیه‌سرایی و ذکر مصائب در سوگ وفات این محدث عظیم‌الشان برگزار شده بود.

گفتنی است، این مراسم با حضور جمعی از چهره‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و مسئولان شهرستان ری و دسته‌های عزادار و همچنین جمع کثیری از زائران و عاشقان آل‌الله همراه بود. حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع)، نواده پاک امام حسن مجتبی (ع) و از محدثین و دانشمندان بزرگی است که محضر سه تن از امامان معصوم علیهم‌السلام را درک کرده و از محضر ایشان بهره برده است.

این گزارش حاکی است، در روایتی مشهور امام هادی (ع) زیارت مرقد شریف حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع) را برابر با زیارت مزار منور حضرت سیدالشهداء (ع) در کربلا دانسته است.

آستانحضرتحضوردرشهرریصنعتگرانععبدالعظیم
نظرات (0)
Add Comment