حضور فعال مددکاران پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

شهردار منطقه 20 تهران از رصد مستمر و روزانه عوامل پایگاه خدمات اجتماعی شهرری به‌منظور مشاوره و راهنمایی افراد آسیب‌دیده اجتماعی با اولویت فضاهای پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) خبر داد.

به گزارش راگانیوز به نقل از فارس منصور کتانباف از حضور فعال مددکاران شهر پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد و اظهار داشت: به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، عوامل اجرایی پایگاه خدمات اجتماعی «مددکار شهر» از هشت صبح تا 22 شب، به‌صورت مستمر در نقاط بی‌دفاع شهری این منطقه به‌ویژه فضاهای پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) گشت‌زنی دارند.

وی با اشاره به اینکه شناسایی افراد و گروه‌های آسیب‌دیده اجتماعی از مهمترین اقدامات مددکاران شهر است، گفت: تمام افراد شناسایی شده در مرحله اول مورد مشاوره و راهنمایی قرار می‌گیرند و در صورت تمایل و علاقه‌مندی، به نهادهای مربوطه معرفی می‌شوند.

شهردار منطقه 20 تهران با توجه به موقعیت شهرری به‌عنوان شهر مذهبی و تاریخی، حضور فعالی مددکاران شهر را ضروری برشمرد و عنوان کرد: مددکاران شهر از طریق لباس‌های فرم هم شکل، کارت‌های معرفی و خودروی مخصوص پایگاه اجتماعی مددکار شهر قابل شناسایی هستند.

وی ادامه داد: معمولاً افراد آسیب‌دیده اجتماعی اطراف حرم شامل متکدیان و در راه مانده‌ها و در دیگر نقاط بی‌دفاع شهری همچون اراضی کشاورزی، کوره‌های آجرپزی و معابر شهری شامل معتادان و کودکان کار و خیابانی هستند که تحت مشاوره مددکاران شهر قرار می‌گیرند.

 

حرمحضرتحضورشهرریععبدالعظیمفعالمددکارانپیرامون
نظرات (0)
Add Comment