حضور مردم درسالگرد امام راحل به نمایش گذاشتن پیوند امت با ولایت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) ری گفت: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل به نمایش گذاشتن پیوند امت و ولایت است.

 سرهنگ پاسدار ˈعلی ابوالحسنیˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: حضور چشمگیر و گسترده مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای امام و رهبری در معادلات سیاسی جهانی تاثیرات بسیار زیاد دارد.

وی افزود: حضور نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی در این مراسم بسیار پررنگ و بی نظیر خواهد بود و این حضور زمینه انتقال و تبیین اندیشه های امام را به آنان بیش از گذشته فراهم می کند.

به گفته وی، بسیاری از جوانان امروز تنها نام امام راحل را شنیدند و حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این مراسم نشان دهنده آشنائی آنان با اندیشه ها و آرمانهای والای امام راحل است که با تلاش و کوشش آنان شاهد پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف باشیم.

اینروزها حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام راحل آماده پذیرای خیل عظیم عاشقان امام امت می شود و شهروندان ری، افتخار میزبانی از آنان را برای بیست و پنجمین سال متوالی را دارند.

ابوالحسنی، همچنین زائرین شهرهای مختلف کشور به ویژه کیش، اصفهان، قم، اراک، سیستان و بلوچستان را که دو روز میهمان اهالی ری هستند به عنوان شهروندان افتخاری ری دانست.

وی تصریح کرد: بسیجیان ناحیه ری با جان و دل پذیرای بیش از 30 هزار نفر زائرینی هستند که از دورترین نقاط کشور برای تجدید بیعت با رهبر فقیدشان به حرم مطهر می آیند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment