حفظ دستاوردها و تبیین ارزشهای انقلاب هدف والای معلمان شهید

به گزارش راگانیوز در این دیدار گرم و صمیمی شهردار ، مسئول هیئت رزمندگان اسلام و مسئول امور ايثارگران شهرداري باقرشهر حضور داشتند ، حاضران یاد و خاطره این معلم شهید را گرامی داشته و به رشادت ها و ایثارگری های شهدای انقلاب اسلامی خصوصا معلمان شهید ادای احترام کردند .

سعید استاد فرج شهردار باقرشهر در این دیدار با نثار درود و صلوات به روح پرفتوح این معلم شهید ، ابراز امیدواری کرد با الگو گرفتن از سیره اخلاقی این شهید معظم بتوانند گامهای موثری در راه اعتلای فرهنگ والای ایران اسلامی بردارند .

وی در ادامه گفت : امروز وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج روحیه فتوت و ایثار در جامعه است  و از اینکه برادران و فرزندان شهدا در بین کارکنان ما مشغول کار و خدمت هستند احساس مباهات می کنیم و یقین داریم به برکت حضور آنان در ارائه خدمت به شهروندان موفق و سربلند خواهیم بود .

ایشان با اشاره به پروژه های در دست احداث شهرداری باقرشهر به پروژه زورخانه شهرداری ، خانه ژیمناستیک و مخازن آب اضطراری اشاره کرد و افزود : در فرهنگ اسلامی ما بعد از مسجد ، زورخانه از پرقداست ترین مکان ها در نزد مردم به سبب ذکر نام اولیاء الهی و شاه مردان حضرت علی علیه السلام است و ما بسیار خوشنودیم که در راستای غنی سازی فرهنگ ایرانی و اسلامی ، ساخت و تکمیل این زورخانه را در دستور کار قرار داده ایم .

حاج احمد پورمحمدی مسئول هیئت رزمندگان اسلام باقرشهر نیز در این دیدار ضمن یادآوری خاطراتی از شهید سعید عزیزی گفت : شهادت والاترین آرزوی عارفان است که شهدا این راه را یک شبه پیمودند و معلمان شهید با درک این معرفت در راه حفظ اسلامی که حاصل زحمات پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) است جان فشانی کردند و یقینا دانش آموختگان این مکتب ، از نثار جان خود دریغ نمی کنند .

در این بازدید مادر و برادر شهید سعید عزیزی به بیان خاطراتی از شهید خود پرداختند .

ایشان شهید سعید عزیزی را جوانی رئوف و نجیب خواندند که از ابتدای انقلاب در راهپیمائی ها شرکت می کرد و اعلامیه های امام را در بین مردم توزیع می کرد . او شیفته آموختن و درس دادن و معلمی بود .

مادر شهید در ادامه گفت : دفاع از کشور و نظام وظیفه همه ملت است و این شهادت ها و خون هاست که اسلام را زنده نگهداشته است .

لازم به یادآوری است که معلم بسيجي شهيد سعید عزیزی در اول شهریور سال 1342 در باقرشهر چشم به جهان گشود . تحصیلات خود را در این شهر گذراند و پس از پیروزی انقلاب و تشکیل بسیج به عنوان مسئول نیروی انسانی پایگاه شهید بهشتی مشغول فعالیت شد . وي برای ادامه تحصیل علم دانشسرا را انتخاب کرد و پس از مدتی به صورت داوطلبانه به جبهه اعزام و در تاريخ 11/12/1362 در عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش به درجه رفيع شهادت نائل شد .

در پایان این مراسم از صبر و بردباری این مادر معلم شهید با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد .

 

ارزشهایانقلابتبیینحفظدستاوردهاشهرریشهیدمعلمانهدفووالای
نظرات (0)
Add Comment