حل مشکلات کمربندی ورامین-پیشوا در گرو حمایت مسئولان ۲ شهرستان

به گزارش راگانیوز ؛ سید احمد حسینی اظهار داشت: مشکلات جاده کمربندی ورامین- پیشوا با تعامل مسئولان ۲ شهرستان و در شورای برنامه ریزی استان تهران حل خواهد شد.

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیشوا در ادامه گفت: بزرگ ترین دغدغه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پیشوا  تامین روشنایی کمربندی ورامین- پیشوا است، که با توجه به این که واسط جاده مزبور گاردریل است، نور ماشین های روبرو باعث بروز خطر و خستگی چشم رانندگان شده است.

وی افزود: تامین روشنایی این جاده نیازمند بودجه است و تا زمانی که بودجه ای اختصاص پیدا نکند، دست مدیران برای اجرای پروژه ها بسته خواهد بود و با عنایت به این که شهرستان های ورامین و پیشوا ذی نفع این جاده هستند، بودجه مذکور می بایست در شورای برنامه ریزی استان تهران و با حمایت فرمانداران ۲ شهرستان ردیف و اعتبار پیدا کند.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیشوا در ادامه گفت: علاوه بر مشکل روشنایی، این کمربندی فاقد دور برگردان و زیرگذر مناسب است و بریدگی ها و زیرگذرهای فعلی این جاده غیر اصولی و غیر استاندارد بوده و جوابگو نیست.

حسینی در پایان اظهار امیدواری کرد: در سال جاری و با همکاری و تعامل مسئولان ۲ شهرستان ورامین و پیشوا بودجهای مستقل برای این کمربندی اختصاص پیدا کرده و مشکلات آن برطرف شود.

مهر

حمل و نقلراگانیوزورامینپیشوا
نظرات (0)
Add Comment