حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست ها امید را در دل مردم زنده کرد

 

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج در خصوص حملات موشکی سپاه پاسداران ایران به مقر تروریست های داعش گفت : این عمل مقتدرانه دلاورمردان سپاه ایران ، بار دیگر امید را در دل مردم کشور زنده کرد .

وی با اشاره به اینکه عملیات موشکی از سوی ایران بسیار به موقع بود ، افزود : سپاه پاسداران با اقدامی کاملا به موقع و برنامه ریزی شده توانست پاسخ دندان شکنی به حملات تروریستی اخیر داعش در ایران دهد .

شهردار باقرشهر اظهار داشت : این اقدام بسیار ارزشمند سبب می شود تا دشمنان ایران بدانند که نمی توانند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با ترقه بازی در دل مردم ایران رعب و وحشت ایجاد نمایند و مردم با وحدت و همبستگی مقابل این اقدامات تروریستی به دفاع از مرز و بوم و ناموس خویش خواهند ایستاد .

سعید استاد فرج با اعلام اینکه این اقدام وحدت و انسجام ملی را بیش از پیش در بر دارد ، تصریح کرد : از آنجایی که در اقدامات اخیر تروریستی در تهران خون چندین انسان بی گناه ریخته شده و مردم خواهان انتقام گیری خون شهدا بوده اند، اکنون از این اقدام سپاه بسیار خشنود و راضی هستند و این شور و شعف را می توان در میان مردم به وضح مشاهده کرد .

وی در پایان یادآور شد : دشمنان قسم خورده ایران با این اقدام هوشمندانه نیروهای سپاه باید بیش از گذشته هشیار باشند  و بدانند که نمی توانند کوچکترین نا امنی و ترسی در دل مردم ایجاد نمایند و امنیت و آرامش را از مردم بگیرند .

لازم به ذکر است ؛ در طی 2 حمله تروریستی که صبح چهارشنبه هفدهم خردادماه رخ داد، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 تن شهید و 56 تن مجروح شدند.

 

تروریستیشهردار باقرشهرموشک
نظرات (0)
Add Comment