خاطرات خاندان و رژیم ستمشاهی پهلوی در شهرری بازخوانی می شود

راگانیوز- مدیر خانه فرهنگ سیزده آبان از برگزاری بازخوانی خاطرات خاندان و رژیم ستمشاهی پهلوی و همچنین برگزاری همایش ˈپیروزی در خانهˈ همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر خبر داد.

 

حجت الاسلام ˈ احمد مجد زاده ˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دهه مبارک فجر سرآغاز طلوع دوباره اسلام و خاستگاه ارزش های معنوی در جامعه و نقطه رهایی مردم ایران اسلامی از دستگاه رژیم ستمشاهی است.

وی با اشاره به اینکه مردم در بهمن ماه سال 1357 بخشی از تاریخ گذشته خود را با آینده جدا کردند، افزود: ایام الله مبارک دهه فجر یادآورارزش ها و رشادت های مردان و زنان غیور ایران اسلامی است که برای نجات اسلام و قرآن بر علیه طاغوت قیام کردند و رژیم منحوس پهلوی را سرنگون ساختند.

وی تاکید کرد: برنامه ˈآن سوی دیوار سلطنتˈ که خاطرات رژیم ستمشاهی پهلوی است و توسط خودشان نوشته شده است از جمله کتاب های خاطرات فرح دیبا، خاطرات ارتشبد حسین فردوست، برای عموم بانوان خوانده می شود و شرکت کنندگان با خاطرات و شخصیت خاندان منحوس پهلوی و دربار شاهنشاهی بیش از گذشته آشنا می شوند.

مجدزاده در ادامه تصریح کرد: اعتقاد و ایمان مردم ایران به اسلام و موازین و ارزش های آن و درس گرفتن از قیام عاشورا چنان تحولی به وجود آورد که توانستند رژیم طاغوت و ایادی آنها را از این کشور بیرون کنند.

به گفته وی در همایش ˈپیروزی در خانهˈ برنامه های مختلفی از جمله سرود، تلاوت قرآن، پخش کلیپ هایی از جشنواره فیلم عمار، سخنرانی، مسابقه، تواشی برپا خواهد شد.

تهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment