خبرنگار مدافع اصلی مظلومین ومستعضفان جهان

روز خبرنگار، ۱۷ مرداد یادآور شهادت شهید محمود صارمی بهانه ای است تا هر سال مروری بر جان فشانی های خبرنگاران در راستای انتشار درست اخبار ورساندن حقیقت به گوش انسان ه۸ای آزادی خواه در سرتاسر جهان داشته باشیم . بدون شک در عصری که اطلاعات و خبررسانی سریع وصحیح می توانددر تحرک های اجتماعی و جهت گیری های احزاب ،گروه ها وحتی ملت ها وامت ها تاثیر گذار باشید ،اهمیت و نقش خبرنگار بسیار مهم است .
خبرنگار مدافع اصلی مظلومین ومستعضفان جهان و گوش شنوا وچشم بینایی است که می تواند جامعه را با آگاهی بخشی خویش به سمت روشنایی ونور ببرد.در واقع یک خبرنگار عمده ی وظایف فرهنگی را در یک جامعه بر دوش دارد ودر جامعه ی ما با بازتاب حقیقت ها و پیشرفت های جامعه،رشدها می تواند به بالندگی وشکوفایی جامعه منجر شود و در افزایش امید وشادی در سطح جامعه نقش اصلی را بازی کند و ما را در توسعه ی شاخصه های فرهنگی جامعه یاری کندیا با نشان دادن نقاط کاستی وشکست ها ما را در برابر آینه ای بی بدیل قرار دهد تا بتوانیم در راستای اصلاح آن ها گام برداریم.
خبرنگاران در کشور ما اولین جبهه ی جنگ نرم ما علیه دشمن را تشکیل می دهند، آن ها با حضور فعالانه خود می توانند توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده و ما را در برپایی یک جامعه ی ایرانی اسلامی پیشرفته یاری دهند.
در پایان فرا رسیدن این روز خجسته را به تمامی خبرنگاران متعهد، دلسوز، زحمت کش ،دقیق تبریک گفته واز زحمات آنان بسیار سپاسگزاری می کنیم.امید است روز به روز بیشتر در راه تعالی و پیشرفت کشور گام برداریم.
بسیج رسانه سپاه حضرت روح الله(ره)

اصلیجهانخبرنگارشهرریمدافعمظلومینومستعضفان
نظرات (0)
Add Comment