خطیب نماز جمعه شهر‌ری: نباید در برابر غرب و اروپا سکوت کرد

راگانیوز: خطیب نمازجمعه شهرری گفت: نباید در برابر اروپائی‌ها ساکت ماند باید حرفشان را پس بگیرند و تا زمانی که حرفشان را پس نگیرند ما حاضر به مذاکره با آنها نیستیم.
به گزارش راگا نیوز، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی خطیب نمازجمعه این هفته در باب تقوی اظهار کرد: امیر المومنین (ع) می فرماید: شکر نعمت این است که انسان پرهیز از معصیت ونافرمانی خدا داشته باشد.

وی افزود: پیامبر می فرماید: از راه‌هایی که انسان می تواند ورود به داشته باشد خدمت به پدر و مادر است. پدر و مادر را حتی بعد از مرگ آنها نباید فراموش کرد.

خطیب نماز جمعه شهر ری عنوان کرد: پیامبر می فرماید: خشم و غضب بیجا نکنید زیرا بسیاری از اتفاقات ناگوار و ناهنجار که منجر به قتل و جرح می شود به دلیل خشم و غضب های بی جا است.

وی در خطبه های دوم نماز اظهار کرد: یکشنبه سالروز وفات حضرت ام البنین به احترام مادر چهار شهید که یکی از آنها حضرت ابوالفضل (ع) است روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام گذاری شده که مناسبتی به جا و بسیار خوب است. اگر چه خانواده شهدا بدون هیچ توقعی فقط عزت و سربلندی اسلام و انقلاب را می خواهند.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی درباره تاکیدهای رهبر معظم انقلاب در جمع مدیران و متخصصان انر‍‍‍‍ژی هسته عنوان کرد: مقام معظم رهبری با همان صراحت و صلابت از تیم مذاکره کننده هسته خواستند که زیر با هیچ نوع حرف زوری نرود و هیچ کسی حق معامله روی دستاوردهای انر‍ژی هسته را ندارد.

وی افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری مردم ایران بدون کمک دیگران به این فنون دست یافته و در این راه شهید داده و فشارهای زیادی را تحمل کردند نباید تحقیق و توسعه انرژی هسته متوقف شود.

خطیب نمازجمعه شهری ری گفت: تیم مذاکره کننده باید با  تعصب و غیرت دینی نسبت به خون شهدا کوتا ه نیایند ودر عین حال که به مذاکره ادامه می دهند به  ضوابط و اصول و خط قرمزها  توجه داشته باشند.

وی بیان کرد: در رابطه با آزادی مرزبانان ایرانی نظام سرمایه گذاری کرده است و نباید رسانه ها ومطبوعات نام فرد مساله داری را که در جریانات سیستان وبلوچستان خسارت هایی را داشته است به عنوان ناجی مطرح کنند این ظالمانه و بی انصافی نسب به نظام است.

حجت السلام شاهچراغی عنوان کرد: پارلمان اروپا طی قطعنامه ای توقع نابجای هم جنس بازی و و آزادی فتنه گران و باز بودن دست کشورهایی مانند آمریکا را ازملت ایران داشتند مسئولان نظام نباید این بی ادبی و جسارت به ملت ایران را کوچک نمایی کنند که بسیار کار نادرست و ظالمانه ای  در حق ملت است.

وی خاطر نشان کرد: حرف ملت ایران این است که باید در برابر جسارت ها و بی ادبی های اروپاییها به آنها تودهنی زد و نباید در برابر آنها ساکت ماند باید اروپائی ها حرفشان را پس بگیرند و تازمانی که حرفشان را پس نگیرند ما حاضر به مذاکره با آنها نیستیم.

اروپابرابرجمعهخطیبدرسکوتشهرریغربنبایدنمازوکرد
نظرات (0)
Add Comment