خط قرمز دولت یازدهم منافع ملی است

معاون استاندار تهران با بیان اینکه خط قرمز دولت یازدهم منافع است، گفت: آرامشی که امروز در عرصه سیاسی کشور حاکم است مرهون تعامل بین گروه‌های سیاسی است. هدایت‌الله جمالی‌پور عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور استاندار تهران، ائمه جمعه شهرستان ری و مسئولان اجرایی این شهرستان در تالار شیخ صدوق (ره) آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم طی یک سال گذشته اظهار داشت: آرامشی که امروز در عرصه سیاسی کشور حاکم است مرهون تعامل بین گروه‌های سیاسی است که باید قدر آن بدانیم.

معاون استاندار تهران با اشاره به دستاوردهای استقرار دولت یازدهم افزود: با استقرار دولت تدبیر و امید اخلاق جایگزین بی‌اخلاق و تدبیر جایگزین بی‌تدبیری شد.

جمالی‌پور با بیان اینکه اظهارات من به عنوان یک عضو دولت نیست بلکه به‌عنوان فردی که در فضای سیاسی کشور بودم است، خاطرنشان کرد: در گذشته این بی‌اعتمادی‌ها به حدی بود که پدر نسبت به فرزندش نیز بی‌اعتماد بود و بی‌اعتمادی در برخی از خانواده‌ها نیز حکم‌فرما بود.

*آرامش سیاسی نیاز جامعه است

جمالی‌پور آرامش سیاسی را نیاز جامعه دانست و گفت: دولت بنا بر عهدی که با مردم بست فضای آرامی را در کشور ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه خط قرمز دولت یازدهم منافع ملی است، عنوان کرد: سیاست دولت یازدهم این است که فضای باز سیاسی فراهم شود که همه حضور داشته باشند. دولت به‌دنبال این است جذب حداکثری که رهبری فرمودند در جامعه جاری و ساری شود.

*عمل به فرمایشات رهبری تمام مشکلات را رفع می‌کند

معاون استاندار تهران گفت: اگر به فرمایشات رهبری عمل کنیم و به منویات معظم‌له نزدیک شویم تمام مشکلات مرتفع می‌شود.

وی مشکل جامعه را برداشت‌های سلیقه‌ای افراد دانست و تاکید کرد: با ایجاد وحدت و همدلی در فضای سیاسی جامعه آرامش در جامعه حکم‌فرما می‌شود.

*تلاش دولت برای تغییر شرایط

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به تلاش‌های دولت در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و … بیان داشت: دولت با ایجاد فضای تکریم در حوزه سیاسی، تغییر شرایط و … وضعیتی را در کشور حاکم کرد که امروز شاهد ثبات در جامعه هستیم.

وی افزود: ثبات قیمت، ثبات ارز، قیمت طلا و … نشان از ثبات و آرامشی است که در جامعه ایجاد شده است.

استخطدولتشهرریقرمزملیمنافعیازدهم
نظرات (0)
Add Comment