خودداری برخی شعب بانک رفاه شهرری از ارائه خدمات حضوری به بازنشستگان

راگا نیوز :بسیاری از مستمری بگیران کم سواد به دلیل کهولت سن توان دریافت حقوق خود از طریق کارت‌های الکترونیکی رفاه را ندارند.

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان ری اعلام کرد: علی‌رغم وعده مدیرعامل بانک رفاه مبنی بر اختیاری بودن استفاده از عابر بانک جهت دریافت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی، اغلب شعب شهرری امکان استفاده از دفترچه بانکی برای بازنشستگانی که تمایلی به استفاده از عابر بانک ندارند را فراهم نمی‌کنند.

مرتضی اطیابی با بیان اینکه بانک رفاه توجهی به مشکلات و دغدغه‌های بازنشستگان کم‌سواد ندارد، به ایلنا گفت: بسیاری از مستمری بگیران کم سواد به دلیل کهولت سن توان دریافت حقوق خود از طریق کارت‌های الکترونیکی رفاه را ندارند و در این زمینه مدیران بانک رفاه کارگران باید توجه بیشتری به رفع مشکل این قشر عظیم بازنشسته داشته باشند.

او در بخش دیگری از این گفتگو با انتقاد از بخش درمان سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: کم رنگ بودن خدمات درمان تامین اجتماعی به کارگران و بازنشستگان در بعضی از بیمارستان‌ها و درمانگا‌ها بسیار مشهود است که باید سازمان تامین اجتماعی نظارت خود را در این بخش بیشتر کند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment