خودکشی مرد جوان 30 ساله ناکام ماند

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ رضایی مسئول واحد آتش نشانی شهرداری باقرشهر از ناکام ماندن خودکشی مرد 30 ساله در روستای قمصر و نجات وی توسط ماموران آتش نشانی باقرشهر خبرداد .

رضایی در این باره گفت : ساعت 3 صبح روز گذشته طی تماس با ایستگاه شماره یک آتش نشانی باقرشهر خبری خودکشی مرد جوان اطلاع داده شد .

وی با بیان اینکه ماموران آتش نشانی خود را سریع به محل حادثه رساندند ، اظهار داشت :در این حادثه مرد جوان 30 ساله که مواد مخدر شیشه مصرف کرده بود و از حالت عادی و طبیعی برخوردار نبود ، قصد داشت با اسلحه کمری در منزل مسکونی اش خود را به کام مرگ کشاند که در این کار با تلاش ماموران آتش نشانی ناموفق بود .

مسئول آتش نشانی باقرشهر در ادامه تصریح کرد :این مرد جوان با شلیک چند تیر هوایی شرایط پر از رعب و وحشتی را برای شهروندان به وجود آورده بود که خوشبختانه به فردی در این حادثه آسیب نرسید و ماموران آتش نشانی به خوبی با درایت و مهارت کافی توانستند شرایط را آرام کنند و مرد جوان را از خودکشی نجات دهند .

وی در پایان تصریح کرد : پس از نجات مرد جوان از خودکشی با توجه به سوابق کیفری که فرد داشته است ماموران آتش نشانی وی را به نیروی انتظامی تحویل داده و به ماموریت خود در ساعت 6 صبح پایان دادند .

اتش نشانیباقرشهرخودکشیشهرریمرد
نظرات (0)
Add Comment