خیرین نقش بسزایی در توسعه علم و پژوهش در جامعه برعهده دارند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: خیرینی با حمایت های خالصانه خود همواره در توسعه علم و پژوهش در جامعه نقش بسزایی برعهده دارند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی موسسه خیریه امام علی (ع)، ‘هدایت الله جمالی پور’ درمراسم تجلیل تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان برتر تحت پوشش این موسسه در فرهنگسرای ولا اظهار داشت: امروز تنها راه پیشرفت و توسعه کشور مجهز شدن به علم و فن آوری است.

وی افزود: هرچه دانش آموزان به نقش و تاثیرگذاری خود در پیشرفت کشور آگاه شوند بهتر و بیشتر می توانند در تحصیل علم تلاش کنند.

جمالی پور هدف از برپایی این مراسم را تقدیر از نقش آفرینان عرصه علم ذکرکرد و گفت: اگر چه موسسه خیریه امام علی(ع) به نحوی از منابع مالی خیلی خوبی برخوردار نیست امام خیرینی که این موسسه را در راستای توسعه علم و پژوهش یاری می کنند تا فردی درعرصه علم و دانش محروم نماند کار بسیار بزرگی را انجام می دهند.

وی تاکید کرد: دانش آموزانی که با حمایت خیرین رشد پیدا می کنند در عرصه های مختلف آینده کشور بسیار نقش آفرین خواهند بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تصریح کرد: بسیاری از دانشمندان برجسته دنیا و به خصوص کشور ما از اقشار آسیب پذیر و ضعیف جامعه بودند و این امر نشانگر اراده و همت و عزم راسخ آنان است که با وجود تمام مشکلات توانستند به اهداف عالی و بلند برسند.

جمالی پور، در ادامه ضمن تقدیر از دانش آموزانی که درکنکور رتبه های برتر را کسب کرده اند، خاطرنشان کرد: به تمام دانش آموزان شرکت کننده از شهرستان ری که در کنکور امسال رتبه های برتر بین 1 تا 100 را کسب کرده باشند جوایز نفیسی از سوی فرمانداری اهدا خواهد شد.

بنابراین گزارش، در ادامه این مراسم رییس هیات مدیره و مدیر عامل موسسه خیریه امام علی(ع) افزود: امروز همه ما آرامش خود را مدیون رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و خون شهدا در دوران قبل از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس می باشیم.

‘سید اکبر کسا’ تاکید کرد: وظیفه همگان است که به منظور گرامیداشت زحمات تمام کسانی که برای انقلاب اسلامی ایران رنج کشیده یا خون دادند در راستای پیشرفت و اعتلای کشور تلاش کنند.

وی یکی از اقدامات موثر موسسه خیریه امام علی (ع) شروع برنامه مشارکت موسسات خیریه با کمیته امداد در طرح توانمندی سازی محرومین با هدف ارتقای اشتغال، بهداشت و سلامت، مسکن و امور فرهنگی و دینی اعلم کرد.

کسا ادامه داد: موسسه خیریه امام علی(ع) همواره در اجرای طرح مهارت زندگی با هدف توانمند سازی دانش آموزان در بخش های مختلف مانند اشتغال و آموزش تلاش می کند و در این زمینه از افراد مستعد و داوطلب بهره گرفته و به موفقیت های بزرگی دست یافتیم.

در پایان این مراسم از 67 دانش آموز و دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاه تحت پوشش این موسسه که رتبه های برتر را کسب کرده بودند در حضور خانواده هایشان و برخی از مسوولان ادارات شهرستان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

هم اکنون بیش از یک هزار و 600 دانشجو و دانش آموز تحت پوشش موسسه خیریه امام علی (ع) شهرستان ری قرار دارند.

برعهدهبسزاییتوسعهجامعهخیریندارنددرشهرریعلمنقشوپژوهش
نظرات (0)
Add Comment