«داعش» ادامه دهنده راه یزید و معاویه است

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به اقدامات گروهک تروریستی داعش گفت: «داعش» ادامه دهنده راه یزید و معاویه است و آن‌ها می‌خواهند با پول عربستان در حاکمیت عراق تزلزل ایجاد کنند.حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزان به تقوای الهی و ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) با اشاره به ویژگی‌های بارز منتظران حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: اعتقاد راسخ به ولایت فقیه از مشخصه‌های بارز منتظران حضرت حجت (عج) است.

وی در ادامه تقوا، نماز اول وقت، ایمان، روزه، کسب روزی حلال و … را از جمله ویژگی‌های منتظران حضرت حجت (عج) برشمرد.

امام جمعه موقت شهرری گفت: تقوا به این معنا است که منتظر امام زمان (عج) انتظارش کارگشا و پویا است. این انتظار یعنی هنگام رویارویی با گناه با آن مبارزه کردن، از هواهای نفسانی و سخن دل بریدن و به عقلانیت و شرع دل سپردن است.

وی ضمن قدردانی از افرادی که در ایام میلاد حضرت حجت (عج) فضای شهر و جامعه را عطرآگین کردند، عنوان کرد: روز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) را با عنوان روز جهانی مستضعفین و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.

اقدامات ارزشمند وزارت اطلاعات در راستای ایجاد امنیت و آرامش

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به نامگذاری روز نیمه شعبان به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان داشت: نیروهای خدوم وزارت اطلاعات به‌طور شبانه‌روز تلاش‌های بی‌شائبه‌ای در راستای حراست و پاسداری از ارزش‌های اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دارند. آن‌ها در انجام ماموریت‌های خود هیچ اثری از خود باقی نمی‌گذارند ولی تلاش و اثر کوشش آن‌ها در امنیت، آرامش و آسایش جامعه قابل رویت است و نقش آن‌ها در این عرصه‌ها بسیار ارزشمند و ارزنده است.

وی همچنین به سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی به دستور امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیوسته در راستای اهمیت این شورا و ماموریت‌های پیش روی آن‌ها سخن گفتند و در آخرین دیدار مسولان شورای انقلاب فرهنگی با رهبر معظم انقلاب، معظم‌له صراحتاً در برابر برخی اقدامات مسئولان فرهنگی موضع‌گیری کرند و فرمودند بنده به این اقدامات اعتقادی ندارم. شایسته نیست ماهواره‌ برنامه خود را به خورد مردم بدهد و مسئولان به تاثیر آن‌ها بر جامعه توجه نکنند.

نوید آورندگان خورشید در شب تاریک ستم‌شاهی

شهدای موتلفه در دوران خفقان ستم‌شاهی به جنگ سردمداران پهلوی رفتند

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به 26 خرداد ماه سالروز شهادت مجاهدان دلیر هرندی،‌ بخارایی و نیک نژاد تصریح کرد: شهدای موتلفه به تعبیری نوید آورندگان خورشید در شب تاریک ستم‌شاهی بودند. مجاهدان دلیر در خفقان طاغوت سلاح به دست گرفته و به جنگ سردمداران ستم‌شاهی رفتند. اعدام انقلابی حسن علی منصور از جمله اقدامات ارزشمند آن‌ها بوده است.

27 خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی و روز جهاد کشاورزی

اساس استقلال کشور استقلال مسائل کشاورزی است

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه به 27 خرداد ماه سالروز تشکیل جهاد سازندگی به دستور امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این روز به نام روز جهاد کشاورزی و روز جهانی بیابان‌زدایی نامگذاری شده است.

وی افزود: اساس استقلال کشور استقلال مسائل کشاورزی است.

تاکید رهبری بر شتاب علمی

امام جمعه موقت شهرری اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب در جمع اعضای جهاد دانشگاهی تاکید بر شتاب علمی در کشور بود.

وی با اشاره به جایگاه علمی ایران در جهان گفت: امروز به لطف خدا، هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل و درایت و تدبیر رهبری عزیز و همت فرزندان انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران در رده سیزدهم علمی جهان قرار دارد و باید مسیر تعالی علمی کشور ادامه یابد.

حفظ روحیه جهادی در همه عرصه‌ها/توکل به خدا مهم‌ترین ابزار حرکت جهادی علمی در کشور است

حجت‌الاسلام ابراهیمی با تاکید بر حفظ روحیه جهادی در همه عرصه‌ها خاطرنشان کرد: توکل به خدا مهم‌ترین ابزار حرکت جهادی علمی در کشور است.

وی ادامه داد: ما تردیدی نداریم آنچه که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیگیری می‌شود حاکمیت علمی است.

داعش به‌دنبال انتقام‌گیری از دولت نوری مالکی است

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به توطئه‌های گروه‌های تکفیری و وهابی علیه اسلام ناب محمدی عنوان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام تمام توان خود برای مقابله با اسلام به‌کار بسته‌اند.

وی توطئه‌های گروه‌های تروریستی، تکفیری و وهابی در کشور سوریه طی سه سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و گفت: مستکبران و معاندان اسلام ناب محمدی هنگامی که نتوانستند پس از سه سال در سوریه به اهداف خود دست یابند به عراق و شام دل بسته بودند و پس از شکست آن‌ها در انتخابات عراق به واسطه کینه‌ای که دارند امروز به دنبال انتقام‌گیری از دولت نوری مالکی هستند.

داعش ادامه دهنده راه یزید است

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به اظهارات سخیف سردمداران داعش تصریح کرد: آن‌ها صریح اعلام می‌کنند که ما ادامه دهنده راه یزید و معاویه هستیم. اعلام کردند پس از غلبه بر عراق و شام مجسمه قاتلان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را می‌سازیم.

حجت‌الاسلام ابراهیمی بیان داشت: آن‌ها می‌خواهند با پول عربستان در حاکمیت عراق تزلزل ایجاد کنند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment