دانش‌آموزان جنوب تهران با روش‌های اطفای حریق آشنا شدند

راگانیوز: دانش‌آموزان جنوب تهران به همت شهرداری منطقه 20 با روش‌های اطفای حریق آشنا شدند.

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس، ساعتی پیش کارگاه آموزشی روش‌های اطفای حریق و استفاده از خاموش کننده‌های دستی در مدارس منطقه 20 برگزار شد.

شهردار ناحیه شش شهرری در حاشیه این کارگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به‌ منظور آشنایی دانش‌آموزان با اصول ایمنی و آتش‌نشانی و روش‌های کنترل و پیشگیری از آتش‌سوزی، کارگاه اصول آتش‌نشانی و ایمنی در مدارس حافظ و ولایت در محله نظامی برگزار شد.

بابک جعفری افزود: در این کارگاه با حضور کارشناس سازمان آتش‌نشانی ضمن آشنایی با مواد محترقه و خطرات ناشی از آتش‌سوزی، راه‌های پیشگیری و مقابله با آتش‌سوزی و مواد قابل اشتعال، روش‌های استفاده از انواع خاموش کننده‌ها و نحوه اطفای حریق به وسیله کپسول‌های آتش‌نشانی به دانش‌آموزان آموزش داده شد.

شهردار ناحیه شش شهرری در پایان به برگزاری کارگاه‌های آموزش شهروندی در سراهای محلات اشاره کرد و گفت: به همت امور بانوان اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه شش، کارگاه ظرفیت‌سازی اجتماعی با موضوع مهارت انتقادپذیری با شرح مباحثی در خصوص مهارت انتقادپذیری، آموزش و مشارکت اجتماعی، ارتباط مؤثر و …  در سراهای محلات برگزار شد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment