دانش آموزان 79 مدرسه ابتدایی در شهرری با روش های مصرف بهینه آب آشنا شدند

راگانیوز- مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب منطقه 6 تهران گفت: طی 6 ماهه دوم سال 92، دانش آموزان 79 مدرسه ابتدایی به همت گروه مروجین فرهنگی منطقه با روش های مصرف بهینه آب آشنا شدند.

مرتضی میرآبادی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سنین کودکی بهترین دوران برای انتقال پیام، آموزش و نهادینه سازی فرهنگی یا به عبارتی فرهنگ سازی است.

وی با بیان اینکه استفاده از ابزارهای نوین و شیوه های جدید اشاعه فرهنگی در این خصوص بسیار موثر است، اظهار داشت: هنرهای نمایشی را می توان یکی از روش های مهم، کم هزینه و تاثیرگذار در کودکان به منظور فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب دانست .

میرآبادی افزود: در همین راستا روابط عمومی منطقه با بهره گیری از گروه مروجین فرهنگی وانجام هماهنگی وبرنامه ریزی های لازم با آموزش و پرورش منطقه، تعداد 79 برنامه نمایش عروسکی با موضوع روش های صرفه جویی را در سطح مدارس ابتدایی اجرا کرد.

وی اجرای برنامه نمایشی شاد را علاوه بر ایجاد شادمانی باعث تحریک ذهن کودکان دانست و گفت: در این برنامه های نمایشی، گروه نمایشی اولین و آخرین روش های صرفه جویی را به صورت آهنگین در فضایی شاد و کودکانه به دانش آموزان آموزش می دهند و دانش آموزان نیز با ارتباط و تاثیرپذیری از شخصیت های عروسکی نمایش، ضمن آشنایی و یادگیری روش های صرفه جویی در مصرف آب ، لحظاتی شاد و به یادماندنی را در کنار شخصیت های عروسکی سپری می کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب منطقه 6 تهران خاطر نشان کرد که با انجام این برنامه نمایشی، قریب به اتفاق تمامی مدارس ابتدایی ناحیه یک و دو آموزش و پرورش شهرستان ری میزبان گروه نمایش آبفای منطقه بوده و همه دانش آموزان ابتدایی به ویژه دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی پیام صرفه جویی را دریافت و با راهکارهای مصرف بهینه آب آشنا شدند .

79آبآشناآموزانابتداییبابهینهدانشدرروششدندشهرریمدرسهمصرفهای
نظرات (0)
Add Comment