دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع): اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون ولایت فقیه است

به گزارش راگانیوز، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین عباسعلی اختری ظهر امروز در جمع راهپیمایان یوم‌الله 22 بهمن باقرشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ولایت فقیه نقشی کلیدی و راهگشا دارد.

وی اقتدار، عزت و پیشرفت‌های امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون نعمت ولایت‌ فقیه دانست و گفت: عدم موفقیت انقلاب‌های منطقه به‌دلیل عدم برخورداری آن‌ها از نعمت ولایت است.

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به علل عدم موفقیت برخی از انقلاب‌های منطقه عنوان کرد: عدم توکل به خداوند متعال، عدم توسل و متصل بودن به اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و نداشتن نعمت ولایت فقیه از جمله عوامل اصلی و موثر ناکامی برخی از انقلاب‌های منطقه است.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده خداوند متعال در ارتباط با پیروزی مسلمانان تصریح کرد: وعده پروردگار متعال است که در صورت وحدت و همدلی مسلمانان فتح و پیروزی نزدیک شده و پیروزی آن‌ها میسر می‌شود.

به گزارش فارس، مردم خداجو و ولایت‌مدار باقرشهر امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی زدند.

مردم باقرشهر و کهریزک با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر علاقمندی خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

شعار اصلی همه راهپیمایان در این مراسم «هیهات منا الذله»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بود و راهپیمایان در نقاط مختلف شهری و روستایی با سر دادن این شعارها، انزجار خود از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی امروز با حضور مسئولان بخش، روحانیون، علما، دانشجویان، دانش‌آموزان، اقشار مختلف بسیج، اصناف، کسبه و بازاریان،‌ اقلیت‌های دینی و مذهبی، اتباع بیگانه و … برگزار شد و زن و مرد و پیر و جوان در این مراسم حضوری پرشکوه داشتند.

پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط راهپیمایان کهریزک و باقرشهر به آتش کشیده شد و مردم خشم و انزجار خود از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.

نمایندگان مردم در شورای اسلامی بخش، شوراهای اسلامی باقرشهر و کهریزک نیز امروز در جمع مردم و راهپیمایان حضور داشتند و همگان با آنها شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» سر دادند.

خانواده‌های معظم شهدا نیز با در دست داشتن تصاویر فرزندان شهید خود امروز حضوری گسترده در راهپیمایی‌های مختلف برگزار شده در نقاط مختلف استان یزد داشتند.

حجت‌الاسلام سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر، سعید استاد فرج شهردار باقرشهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره)، اعضای شورای اسلامی بخش کهریزک و باقرشهر و کهریزک و شوراهای اسلامی روستاهای بخش کهریزک نیز در صف اول راهپیمایان دوشادوش مردم غیور، ولایی و شهید پرور باقرشهر و کهریزک پشتیبانی خودشان از ولایت‌ فقیه را نشان دادند و با سر دادن شعارهای ضد استکباری انزجار خودشان از استکبار جهانی را به رخ جهانیان کشیدند.

 

استاسلامیاقتداراهلبیتعایرانجهانیدبیرکلشهرریعزتفقیهمجمعمرهونوولایت
نظرات (0)
Add Comment