دبیر در نشست مشترک اعضای شورای شهر و مسئولان ری: پیشتازی ری از تهران در حوزه ورزش/مدیریت در ری خیلی سخت است

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر مدیریت یکپارچه در شهرری گفت: با وجود عدم یکپارچگی دستگاه‌های اجرایی در شهرری مدیریت در این خطه خیلی سخت است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در ارتباط با افزایش اعتبارات مدیریت شهری شهرری گفت: سال 85 توفیق یافتم خدمت‌گذار مردم در شورای شهر تهران باشم در آن سال اعتبار مدیریت شهری شهرری 20 میلیارد تومان بود و به‌فضل خداوند متعال این میزان تا سال 91 از افزایش خوبی برخوردار بود تا حدی که شاهد بودیم در سال 91، 400 میلیارد تومان در ری هزینه شد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌هایی که در راستای امتداد اتوبان امام علی (ع) تا حرم مطهر امام خمینی (ره) صورت گرفت، خاطرنشان کرد: ابتدا قرار بود اتوبان امام علی (ع) به بزرگراه آزادگان ختم شود اما با رایزنی‌های صورت گرفته این اتوبان تا حرم مطهر امام خمینی (ره) ادامه یافتت که در حال حاضر شش کیلومتر این اتوبان داخل محدوده منطقه 20 است.

تحقق اتفافات خوب در ری تا 2 سال آینده در سایه همدلی مسئولان

دبیر با تاکید بر همدلی مسئولان شهرستان ری گفت: اگر شهرداری و فرمانداری دست به دست هم بدهند ظرف دو سال آینده شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

عضور شورای اسلامی شهر تهران در دوره سوم و چهارم شوراها به اتفاقات 1.5 سال گذشته در ارتباط با ری اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی ارفاد با بیان مطالبی ری در 1.5 سال گذشته آسایش و آرامش نداشت اما با تداعی شدن روحیه تعامل و همکاری در شهرستان امید است هرچه سریع‌تر شاهد حل مشکلات مردم و منطقه باشیم.

از افتخار به خادمی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تا تاکید بر صیانت از حریم شهر

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به خادمی حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از سال 77 تاکنون افتخار کرد و گفت: پرورش یافتن در خطه ری از افتخارات بنده است و دوران تحصیلا متوسطه‌ام را در دبیرستان مدرس در همسایگی فرمانداری ری سپری کرده‌ام.

دبیر بر جلوگیری از ساخت و سازهای بی‌رویه در حریم تهران تاکید کرد و گفت: شهرداران نواحی و بخشداران و … باید توجه ویژه‌ای به ساخت و سازهای غیر مجاز در تحریم داشته باشند و از ساخت و سازهای بی‌رویه در حریم جلوگیری کنند.

به گزارش فارس؛ نشست مشترک اعضای شورای اسلامی تهران، ری و تجریش با معاون استاندار تهران و مسئولان فرمانداری ویژه ری با حضور احمد مسجدجامعی، مجتبی شاکری، پرویز سروری، علیرضا دبیر، مسعود سلطانی‌فر، محمد سالاری،‌ احمد حکیمی‌پور، اسماعیل دوستی، ولی‌الله شجاع‌پوریان، ابوالفضل قناعتی، الهه راستگو، محسن سرخو،‌ احمد دنیامالی،‌ غلامرضا انصاری و محمدعلی تندگویان رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران، دادستان شهرستان ری،‌ نعمت‌الله طباطبایی، حسین کاغذلو و امیر محبی معاونان فرماندار ویژه شهرستان ری و کریم رئوف، خدادای و تقوی بخشداران شهرستان و اصحاب رسانه جنوب تهران در سالن خدمت فرمانداری ویژه ری برگزار شد.

تهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرریعلیرضا دبیرفرمانداری ری
نظرات (0)
Add Comment