درخشش دانش آموز کهریزکی در سومین جشنواره کشوری زیست فناوری

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهریزک، افضلی نیا مدیر آموزش و پرورش کهریزک با اعلام این خبر افزود: حرکت بنیادین برای رشد و گسترش پایدار در زمینه های نوین علم و فناوری در کشور، نیاز به فرهنگ سازی و آشنایی ریشه ای دانش آموزان با این فناوری ها را دارد.
وی در ادامه افزود: ستاد توسعه زیست فناوری با همکاری آموزش و پرورش سومین دوره جشنواره دانش آموزی زیست فناوری را در بین دانش آموزان سراسر کشور برگزار نمود و دانش آموزان کهریزک توانستند در این جشنواره افتخار آفرین شوند و رتبه اول کشوری در محور زیست فناوری و اقتصاد مبنا را به دست آورند.
وی همچنین اضافه کرد: ۶۰۰۰ هزار طرح در محورهای مختلف به این جشنواره ارائه گردید که از بین آن ۱۲۰ طرح برگزیده انتخاب شد که ۴ طرح آن مختص دانش آموزان منطقه کهریزک بود.
وی در ادامه عنوان نمود: با همت و زحمات همکاران پژوهش سرای دانش آموزی کاوش این اداره و پشتکار و تلاش های دانش آموزان عضو در این پژوهشگاه، دانش آموز  امیر حسین عزیزی از آموزشگاه تهرانی حائز رتبه اول کشوری در محور زیست فناوری و اقتصاد مبنا گردید.
افضلی نیا مدیر آموزش و پرورش کهریزک در پایان کسب رتبه اول کشوری در سومین جشنواره زیست فناوری توسط دانش آموز منطقه را به مدیریت و دانش آموزان آموزشگاه پسرانه تهرانی و همچنین دانش آموزان و فرهنگیان این منطقه تبریک گفت.
فناوریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment