در آستانه سال جدید؛ پل های عابر پیاده جنوب تهران نورپردازی شد

راگانیوز- قائم مقام شهردار منطقه 20 تهران از ایمن سازی و نورپردازی پل های عابر پیاده در 13 موقعیت پرتردد این منطقه خبر داد.

اصغر عطائی گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار 93 و در نخستین روزهای شروع تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی مدیریت شهری، به منظور ایمن سازی و زیبایی سیمای عمومی پل های عابر پیاده 13 موقعیت پرتردد منطقه 20 نورپردازی شده است.

عطایی در ادامه افزود: خیابان های فدائیان اسلام حدفاصل آزادگان تا میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، شهید رجایی، شهید بهشتی، شهید کریمی، ورامین، میادین معلم، هادی ساعی و…از جمله پل هایی است که در آستانه سال جدید نورپردازی آن انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی پل های عابر پیاده این منطقه در هنگام شب روشن هستند و شهروندان در صورت مشاهده خاموشی احتمالی می توانند با سامانه 137 تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: موفقیت طرح استقبال از بهار در گرو مشارکت بالای شهروندان است که این مهم علاوه بر اعلام نیازهای عمرانی و خدمات شهری موجود در محله ها با حفظ و نگهداشت اموال عمومی، فضای سبز، المان های ترافیکی و خدماتی محقق می شود.

قائم مقام شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: مجموعه اقدامات بهسازی و زیباسازی محیط های عمومی شهر در قالب طرح استقبال از بهار 93 از ابتدای اسفند ماه آغاز شده است و تا 30 فروردین ماه سال آتی ادامه دارد.

ایرنا

آستانهتهرانجدیدجنوبدرسالشدشهرریعابرنورپردازیهایپلپیاده
نظرات (0)
Add Comment