در آستانه هفته ملی کاهش بلایای طبیعی در شهرری نخستین خانه ایمنی در جنوب تهران افتتاح شد

 

راگا نیوز: نخستین خانه ایمنی شهرری به منظور نهادینه کردن بحث ایمنی در بین شهروندان این منطقه افتتاح شد.
 
 

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس، ساعا تی پیش و در آستانه هفته ملی کاهش بلایای طبیعی نخستین خانه ایمنی منطقه 20 تهران به منظور نهادینه کردن بحث ایمنی در بین شهروندان این منطقه افتتاح شد.

شهردار منطقه 20 در حاشیه مراسم افتتاح نخستین خانه ایمنی این منطقه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به منظور نهادینه کردن بحث ایمنی در بین شهروندان نخستین خانه ایمنی این منطقه در سرای محله شهادت به عنوان چهاردهمین خانه سراهای محلات راه‌اندازی شد.

عظیم بابایی با اشاره به همکاری سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان داوطلب رعایت نکات ایمنی، خطرات مواد آتش‌زا، آشنایی با کارهای پرخطر و نحوه اطفای حریق را به صورت تئوری و عملی برای سنین مختلف شهروندان ارائه می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام خدمات آموزشی خانه ایمنی به شهروندان به صورت رایگان است و شرکت کنندگان با گذراندن این دوره آموزشی می‌توانند از خدمات نیم‌بهای دوره‌های دیگر نیز استفاده کنند.

بابایی با اشاره به اینکه با افتتاح خانه ایمنی سرای محله شهادت، خانه‌های این سرا به 14 مورد رسیده است، گفت: این برنامه با برگزاری مراسم جشن و اهدای کتاب و بروشور به کودکان پیش دبستانی و مهدکودک این سرا همراه بود و با حضور کارشناس آتش نشانی، آنان با نحوه فعالیت این سازمان آشنا شدند.

این گزارش حاکی است، نخستین خانه ایمنی شهرری با حضور شهردار منطقه 20، اعضای شورایاری محله شهادت، مدیر سرای محله شهادت و مدیر و کارشناسان اداره اجتماعی ناحیه 4 منطقه 20 این منطقه به بهره‌برداری رسید.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment