در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) حافظان کلام وحی در جنوب تهران تجلیل می‌شوند

راگا نیوز: مراسم تجلیل از حافظان کلام وحی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، آیین تجلیل از حافظان قرآن کریم 26 شهریور ماه سال جاری با حضور چهره‌های شاخص قرآنی کشور و مسئولان ارشد شهرستان ری از ساعت 17 در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، در این مراسم از 16 حافظ کل قرآن کریم که در سال جاری موفق به اتمام حفظ شده‌اند، تجلیل شده و از 2 هزار نفر از قرآن‌آموزان مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) تقدیر می‌شود.

تاکنون یک‌صد نفر از قرآن‌آموزان این مرکز به درجه حفظ قرآن کریم نایل شده‌اند و با کسب رتبه‌های برتر بین‌المللی و کشوری بر اعتبار و ارزش قرآنی تهران و شهرستان ری افزوده‌اند.

گفتنی است، آیین اختتامیه دوره تابستانه کلاس‌های مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، با حضور اساتید برجسته قرآنی، قاریان و حافظان ممتاز قرآن و جمعی از قرآن‌آموزان این مرکز قرآنی به همراه خانواده‌های ایشان در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد.

این مراسم با برنامه‌های متنوع قرآنی ـ فرهنگی همراه خواهد بود و از تعدادی از مربیان و قرآن‌آموزان نمونه و برگزیده در ترم گذشته با اهدای جوایز تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

در مرکز آموزش قرآن کریم در ترم تابستانه قریب به یک هزار قرآن‌آموز دختر و پسر از سنین پنج سال به بالا در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم شرکت داشتند.

در این مرکز که قرآن‌آموزان خود را با آزمون اولیه می‌پذیرد، تاکنون بیش از 40 هزار نفر قرآن‌آموز در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت و مفاهیم شرکت کرده‌اند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment