در سامانه 1888 شهرداری منطقه 20 صورت گرفت مشارکت بیش از 2500 ناظر افتخاری در شهرری

 

راگا نیوز: مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری منطقه 20 از جذب و مشارکت دو هزار و 540 شهروند این منطقه به عنوان ناظر افتخاری سامانه خبرداد.

راگا نیوز:حمید‌رضا قلیچ‌خانی امروز در گفت‌وگو با فارس  از جذب و مشارکت دو هزار و 540 شهروند این منطقه به عنوان ناظر افتخاری این سامانه خبرداد و نظارت شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری را حق طبیعی آنان برشمرد.

مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری منطقه 20 اظهار داشت: طرح جذب ناظران افتخاری زمینه مشارکت در اداره امور شهر را برای شهروندان به خوبی فراهم کرده است و این در حالی است که تعداد ناظران افتخاری این منطقه به عنوان جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران به 2 هزار و 540 شهروند رسیده است.

وی در ادامه ارتقا کیفیت زندگی شهروندان و رضایتمندی آنان را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و عنوان کرد: ناظران افتخاری 1888 شهرداری منطقه 20 از میان اقشار تحصیل‌کرده و صاحب‌نظر از جمله روحانیون، پزشکان، مدیران محله، دبیران، شورایاران و … انتخاب و جذب شده‌اند که با رصد مشکلات در سطح محلات و در‌خواست‌های شهروندان، مدیران شهری را در تحقق اهدافشان که نظارت، شناخت و رفع مشکلات شهری است یاری می‌کنند.

قلیچ‌خانی نظارت شهروندان بر عملکرد مدیریت شهر را از جمله حقوق شهروندی خواند و تأکید کرد: تاکنون سه کارگاه آموزشی در زمینه‌های شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک و امور شهری و فضای سبز با حضور معاونان مربوطه و مسئولان اداره حقوقی شهرداری منطقه 20 برای ناظران افتخاری این منطقه برگزار شده است و این افراد با عملکرد حوزه‌های مورد اشاره آشنا شده‌اند.

این گزارش حاکی است با توجه به اینکه مشارکت ونظارت شهروندان در اداره امور شهر از رویکرد‌های مدیریت شهری و پایه‌های توسعه پایدار شهری است روند جذب ناظران افتخاری که به عنوان بازوان توانمند و چشم بینای مدیریت شهری هستند ادامه دارد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment