در کنار بحث ورزش نباید از مباحث جوانان غافل شویم

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری در مراسم تجلیل از هیات های ورزشی شهرری که باحضور جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و درجزی معاون تربیت بدنی سپاه استان تهران در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان ری برگزار شد اظهار داشت: باید تلاش کنیم در سال 95 بخشی از درآمدهای ورزشی در حوزه جوانان و در راستای مشکلات جوانان هزینه گردد.

وی با بیان اینکه اگر در ورزش سرمایه گذاری نماییم در بسیاری از موضوعات اجتماعی دیگر به راه حل می رسیم افزود: توجه به ورزش جامعه را از معضلات اجتماعی مصون می دارد.

جمالی پور گفت: همچنین در سال آینده باید برنامه ریزی دقیق کنیم که ورزش شهرستان ری در رشته های مدال آور به عنوان قطب قهرمانی کشور مطرح شود.

وی بر بحث ورزش در مدارس به عنوان زیرساخت ورزش قهرمانی تاکید کرد و افزود: یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه شود تا بتوانیم روح جدیدی در ورزش شهر ری ایجاد کنیم ورزش مدارس است.

جمالی پور گفت: شهر ری در عرصه ورزش پیش آهنگ استان و کشور بوده است و در هیچ جای ایران شهری وجود ندارد که تا این حد افتخار المپیکی و جهانی داشته باشد.

وی گفت: متاسفانه سهم شهرستان ری در بخش توسعه اماکن و فضاهای ورزشی در کشور بسیار ناچیز بوده است و باید با شناسایی علل و عوامل این ضعف را جبران کرد.

فرماندار ری ادامه داد: به‌ویژه با تغییرات ساختار مدیریتی که در اداره ورزش و جوانان شهرستان ری به وجود آمده و با روی کار آمدن فردی جوان، پر انرژی، ورزشی و دارای سابقه مفید مدیریتی، به امید خدا در بخش ورزش به جایگاه واقعی خود در استان دست پیدا خواهیم کرد .

جمالی پور در ارتباط با نگاه ویژه دولت به این شهرستان افزود: رئیس جمهور سه بار به صورت غیر رسمی و یک بار به صورت رسمی به شهرستان ری سفر کرده است و در آینده قصد سفر به روستاهای شهرستان ری را دارد و این امر یعنی نگاه مثبت و ویژه دولت به شهرستان ری و ما باید از این ظرفیت برای حل نواقص موجود بهره ببریم .

جمالی پور ضمن تاکید بر اینکه جایگاه شهرری در مدیریت استان تهران باید به جایگاهی تاثیر گذار تبدیل شود گفت: شهرستان ری در گذشته از لحاظ ساختار اداری بسیار از هم گسیخته بود ولی در حال حاضر با تغییرات ساختاری در ادارات این از هم گسیختگی در حال بهبود بوده و شهرستان ری علی رغم کمبود بودجه بخشی از جایگاه خود را پیدا نموده است.

جمالی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود به هفتم اسفندماه اشاره کرد و توضیح داد: هفتم اسفندماه یک روز سرنوشت‌ساز برای مردم ایران است. مشارکت حداکثری که با حضور باشکوه مردم اتفاق می افتد قطعاً سرعت پیشرفت کشور را افزون می نماید و دشمنان کشور می‌بینند که مردم به سرنوشت کشورشان بی‌تفاوت نیستند .

وی در پایان گفت: همه ورزشکاران باید به عنوان عنصر مؤثر در سرنوشت مملکت نقش آفرینی کنند ضمن اینکه جامعه ورزشی همیشه مورد اعتماد عموم مردم بوده است و لازم است از این اعتماد در جهت شورآفرینی برای مشارکت حداکثری استفاده کند.

جوانانشهرریفرماندارورزش
نظرات (0)
Add Comment